Hiilari sekoiluu
Valvoja: Moderaattorit
Hiilari sekoiluu
Mites tässä pähkäilen sellaisen asian edessä kuin että =D . Mitäs ootte mieltä jos isken hillari letkun aquaballin siihen ilma letkun paikalle. Onko kellään kokemusta moisesta. Tuli myös sellainen mieleen että jospas sitä laittais sellaasen haarakkeen että tuli toisesta ilimaa ja toisesta hiilarii. Heittäkää kommenttia. Sitte viel yks juttu. Heittäkääs mulle kaikist tykein kilju resepti niin saan sitte hommat vörkkimään kybällä, tarkoitan lähinnä niitä aineiden suhteita. Mulla on sellia nutrafinnin hiilidioksidi purkki johon aattelin juomani..ei kun siis hiilidioksiidi litkuni tehdä =)
Re: Hiilari sekoiluu
Kyllä se toimii ihan hyvin noin. Minulla on letku liitettynä suodattimen diffuusorin ja hyvin toimii. Riippuu tietysti myös akvaarion koosta ja muista seikoista, että riittääkö tuollainen viritys.Ezall kirjoitti:Mites tässä pähkäilen sellaisen asian edessä kuin että =D . Mitäs ootte mieltä jos isken hillari letkun aquaballin siihen ilma letkun paikalle. Onko kellään kokemusta moisesta.
96l+38l+20l
-
lafe
- Advanced Member

- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Kannattaa tutustua palstan hakuun, sieltä löytyy vaikka mitä. 
Hiilidioksidilannoitus [kuvia]
Hiilidioksidilevitin
Toimiiko tämä näin? (CO2)
muoks:
Hiilidioksidilannoitus [kuvia]
Hiilidioksidilevitin
Toimiiko tämä näin? (CO2)
muoks:
Vielä pilkkua viilatakseni, ethän kaloja varten hiilaria pönttöösi laita, vaan kasveja varten. Onko sinulla paljonkin kasveja? Myös valaistus + lannoitus vaikuttaa kasvien kasvuun.Ezall kirjoitti:mulla on 63 litranen pömpeli missä on rapuloisii, taisto ja 4 sysievämonnista. joten tyypit tarttis hiuga dioksiideja =).
Toinen samanlainen kasvattelee helppoja kasveja. Valoa kannattaa "normialtaaseen" olla n. 0,3-0,5 W/litra. Myös hyvät heijastimet auttavat. Ja kasveille tietysti sopivaa lannoitetta (nestemäistä ja pohjalle) sekä mielellään hiilidioksidia.tikkar kirjoitti:Se on noin 40cm syvä eikä siellä pitäis mitään ihmeelisiä kasveja olla. Elikkäs aika helppoja kaikki. Valona on yksi 18w putki. Mua kyllä arveluttaa eittei se riitä.
Jos haluaa vaativampia kasveja, ihanne huitelee wattia per litra.