Musta tausta
Valvoja: Moderaattorit
Musta tausta
Haluaisin akvaarioon mahdollisimman neutraalin taustan. Sellaisen, joka ei esitä mitään, vaan altaan sisältö olisi pääosassa. Olisiko musta tausta paras väriltään? Vai tuleeko liian synkkä? Onko kellään heittää kuvaa altaasta jossa musta tausta?
Kiitti kuvista srd!
Eihän tuo synkistä yhtään, oikeestaan päin vastoin, kun kasvit tulee kunnolla esiin. Lisääkin saa laittaa esimerkkejä mustasta taustasta eri altaissa...
Taidan vaihtaa tuon taustan kyllä mustaksi.
Kysyn nyt tässä samassa ketjussa vielä, että onko sillä paljon vaikutusta valaistukseen, jos laittaa foliota valaisinkoteloon? Vai onko vaikutus lähinnä siinä että olenpa ainakin yrittänyt tehdä jotain asian eteen... (mulla on tänään askartelupäivä, kun esikoinen meni mumman luo päiväksi
)
Kysyn nyt tässä samassa ketjussa vielä, että onko sillä paljon vaikutusta valaistukseen, jos laittaa foliota valaisinkoteloon? Vai onko vaikutus lähinnä siinä että olenpa ainakin yrittänyt tehdä jotain asian eteen... (mulla on tänään askartelupäivä, kun esikoinen meni mumman luo päiväksi
Onhan noista heijastimista ollut paljon juttua. Kyllä niiden pitäisi lisätä tehoja, muutakin kun vain akvaristin mielessä.
Kannattaa testata vaikka valkoista kopiopaperia teipattuna valaisimeen folioteipillä (rautakaupsta), parempi kuin pelkkä folio tuo mattavalkoinen. Tai sitten valkoista maalia valaisimeen, jos on tosi innokas.
Kannattaa testata vaikka valkoista kopiopaperia teipattuna valaisimeen folioteipillä (rautakaupsta), parempi kuin pelkkä folio tuo mattavalkoinen. Tai sitten valkoista maalia valaisimeen, jos on tosi innokas.
I'm #1 so why try harder?
Askartelin joku viikko sitten foliosta valaisinkanteen sisusta ja kyllä, sen avulla tuli vähän voimakkaampi valaistus! Kantsii askarrellaSerafia kirjoitti: Kysyn nyt tässä samassa ketjussa vielä, että onko sillä paljon vaikutusta valaistukseen, jos laittaa foliota valaisinkoteloon? Vai onko vaikutus lähinnä siinä että olenpa ainakin yrittänyt tehdä jotain asian eteen...
-
Lisa
- Katalysaattori

- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Mulla on musta tee-se-itse-tausta tuolla 115 litraisessa pöntössä eli sopiva pala mustaa muovipussia teipattuna.
Tykkään kyllä, kivasti erottuu kasvit sekä kalat. Kuvia ei valitettavasti ole, joten joudut luottamaan vain sanaani, että hyvä on. ![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Pytyssä on myös tee-se-itse-heijastimet (elintarvikefoliota). Selkeästi kirkkaampi näkymä tällä keinolla.
Pytyssä on myös tee-se-itse-heijastimet (elintarvikefoliota). Selkeästi kirkkaampi näkymä tällä keinolla.
Kun syö kylliksensä, ajattelee sivistyneesti ja ihmeen hienosti monesta asiasta.
-
drillmaster
- Starting Member

-
loistobarbi
- Junior Member

-
Lisa
- Katalysaattori

- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Ei heijasta ainakaan mun pussiviritelmä - kas kun muovipussejakin on erilaisia.JJVi kirjoitti:Muovipussissa on se vika, että siinä olevat rypyt heijastavat rumasti
Muoks. kyttäilin pyttyä aikani ja tajusin, millaista heijastusta JJVi ehkä tarkoittaa. Ei ole mun silmään häiritsevää (päinvastoin), mutta ymmärrän kyllä, ettei joku ehkä tykkää. Ugh.
Kun syö kylliksensä, ajattelee sivistyneesti ja ihmeen hienosti monesta asiasta.