Lemmikki 2006 -messujen kuvasatoa
Valvoja: Moderaattorit
-
- Starting Member
- Viesti:
Mukavia kuvia ja todellinen hatun nosto heille jotka altaat olivat sinne "koonneet" ja täyttäneet, sisustusta unohtamatta!
Kävin lauantaina kiertämässä altaat läpi heti sen jälkeen kun olin käynyt nolaamassa itseni agility kehässä.. koira sitten otti ja kävi tervehtimässä sekä tuomarin että ratahenkilön kesken radan, eipä ollut tuota vielä tähän mennessä tehnyt! Jälleen olisi ollut käyttöä paidalle jossa lukisi että: Kyllä se kotona osaa!
Kävin lauantaina kiertämässä altaat läpi heti sen jälkeen kun olin käynyt nolaamassa itseni agility kehässä.. koira sitten otti ja kävi tervehtimässä sekä tuomarin että ratahenkilön kesken radan, eipä ollut tuota vielä tähän mennessä tehnyt! Jälleen olisi ollut käyttöä paidalle jossa lukisi että: Kyllä se kotona osaa!
Jos nyt vähän saivarrellaan niin objektina eli kohteena oli melkein aina joku elukkaKiiki74 kirjoitti:Mikä kamera on kyseessä, objekteineen??

Samu Saurama
www.AudioVideo.fi - ilmaiseksi kaikki viihde-elektroniikasta
Minä raaputan terveiset perille. Ja eipä kestäEevaJ kirjoitti:Terkkuja Tipillekin

Samu Saurama
-
- Junior Member
No voi toista!-Alix- kirjoitti:*hys*! Sanoin vaan silloin kun Samu ei ollut paikalla, että Leo on mun miescattipisces kirjoitti:Jaa että Leo on Alixin lemmikki? No sitten taisin Alixinkin kanssa jonkun sanan vaihtaa, käytiin miehen kanssa sitä siinä ihailemassa.ja Leolla siis piikkipleko kaverina kotona, onkos altaassa muita kaloja? Utelen kun herra taitaa kuitenkin aika Herra tosiaan olla.
![]()
Lemmikki on muuten aika hyvä määritelmä.
Leon kanssa elää määrittelemätön piikkipleko nimeltään Commodore, se on tarpeeksi piikikäs jotta osaa pitää puolensa. Paljastetaan nyt tässäkin ketjussa, että Leolla oli vielä näyttelyyn asti neljä leväbarbia (n. 5-6 cm kokoisia) ja Leo pelkäsi niitä niin kauheasti, ettei syönyt kolmeen viikkoonNyt siirrettiin ne toiseen altaseen, ettei isoa pahista kauhistuttaisi enää.

Neljä allasta ja muita eläimellisyyksiä.