Ite oon ainakin huomannut sen, että kun sitruunat ovat muiden kalojen seassa ovat huomattavasti tyynempiä akvaarion "ulkopuoliseen elämään" eivätkä hyökkäile, mutta kun antaa sitruunalle ihan oman altaan niin johan alkaa hyökkäillä. Välillä oon pitäny meidän Jykää samassa altaassa huulikirjojen kanssa, jolloin tämän mielenkiinto keskittyy muihin kaloihin, eikä tällöin hyökkäile tai seuraa sormia. Sitten taas kun Jykän laittaa omaan altaaseen niin alkaa sormet taas kiinnostaa ja kyhmy otsassa kasvaa hetkessä. Mielenkiintoista sinänsä.. Kyllä Jykälläkin hampaat on, mutta hitusen ovat kuitenkin pienemmät kuin Azkhaeracanin Hampaalla.Azkhaeracan kirjoitti: Mua huolestuttaa niiden käytös.. Isoin on jo ainakin 8 senttinen ja se on arka. Pelkää nopeita liikkeitä, mutta vähän härnää sisaruksiaan. Se ei hyökkäile ollenkaan eikä sillä ole hampaita.. Tai ainakaan sellaisia niin näkyviä hampaita kuin Hampaalla on ja oli jo pienempänäkin. Näiden poikasten pään muoto poikkeaa myös aikalailla siitä, miltä Hammas näytti pienempänä. Muut poikaset ovat aikas vässyköitä, mitä nyt vähän näykkivät oskuja.

-------------------

Tässä meidän lemmikki ollessaan omassa altaassa, tervehtii iloisesti.