Sisäänkirjautuminen

Tänne ilmoituksia mahdollisista (todennäköisistä) bugeista ym. häiriöistä.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
jupeko
Member
Member
Sukupuoli: Mies

Sisäänkirjautuminen

Viesti Kirjoittaja jupeko »

Tästä on muistaakseni joskus joku jotain kysellyt, että miksi tuo "kirjaudu automaattisesi sisään" toiminto ei pelaa.

Niin, ei sille ilmeisesti voi tehdä mitään...vaikos ?

Kun ei se pelaa vieläkään, oli sitten käytössä IE tai Ffox selain..aina joutuu näpyttelemään nimim ja salasanan, vaikka aiemmin on ruksannut sen, että kirjaa automatic minut sisään :)
crisse_83
Advanced Member
Advanced Member
Akvaarioseurat: TAS
Sukupuoli: Nainen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja crisse_83 »

Täällä tuo toimii niin IE:llä kuin tuliketullakin... Kestää vain sen n. 2-5sekuntia ennenkuin nimimerkki ja salasana ilmestyy omiin kenttiinsä.
Ketuttaa kuin pikkuoravaa pakkasella. Käpy on jäässä, hammas katki ja oksakin niin himskatin liukas. (Siistitty versio.)
jupeko
Member
Member

Viesti Kirjoittaja jupeko »

Joo....mulla se ei oo toiminut siitä lähtien kun tänne oon rekisteröitynyt. Aina joutuu kirjoittamaan ne.
Muuuuuuut...kyl sitä täs kirjoittelee ei siinä mitään, ois se vaan kiva et se toimis, kun tommonen hienous on :D
Kaizu
Imperaattori
Imperaattori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kaizu »

Suosittelen selaimen evästeiden/cookies tyhjentämistä, saattaa auttaa.
There are no facts, only interpretations. -- Friedrich Nietzsche
viivis
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja viivis »

Minulla toimii niin pitkään, kunnes käyn Internet-asetuksista putsaamassa väliaikaiset tiedostot ja evästeet. Tuon teen kuitenkin kerran päivässä tai kahdessa.
Onnelliset ihmiset ovat odottaneet elämältä vähemmän. -Brana Crncevic-
Kaizu
Imperaattori
Imperaattori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kaizu »

crisse_83 kirjoitti:Täällä tuo toimii niin IE:llä kuin tuliketullakin... Kestää vain sen n. 2-5sekuntia ennenkuin nimimerkki ja salasana ilmestyy omiin kenttiinsä.
Automaattinen sisäänkirjautuminen siis toimii jos käyttäjä ei kirjaudu ulos sulkiessaan selaimen/poistuessaan sivustolta. Jos taas käyttäjä kirjautuu ulos, poistuu käyttäjän koneella oleva eväste ja seuraavalla kerralla käyttäjä joutuu kirjautumaan sisään omin avuin. Tai näin ainakin kuvittelin siihen asti kun crisse_83 kertoi että tuo käyttäjätunnus ja salasana ilmestyvät itsekseen omiin ruutuihinsa... vai onko kyseessä selaimen oma käyttäjätunnuksen ja salasanan muistamis ominaisuus?
There are no facts, only interpretations. -- Friedrich Nietzsche
crisse_83
Advanced Member
Advanced Member
Viesti:

Tuohon foorumille kirjautuessa näkyvään "kirjaa minut automaattisesti sisään" kohtaan olen näpsäyttänyt ihan ekaa kertaa tänne tullessani ja siitä lähtien on kone/ohjelma aina puolestani salasanan ja käyttäjätunnuksen ruutuun heittänyt.
Jos esim. nyt menen ja painan että "kirjaudu ulos", sammutan koneen ja palaan vasta huomenna niin samalla tavalla ilmestyy salasana ja tunnus paikoilleen ja siitä hetken kuluttua olenkin kirjautuneena... Näin täällä, eikä tuo katoa mihinkään vaikka melko tiuhaan tahtiin meilläkin putsaillaan välimuistia ja evästeitä. Mutta en mä tuosta "ominaisuudesta/palvelusta" valita :mrgreen: !
ansu75
Senior Member
Senior Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ansu75 »

Just. Mä taas en kirjaudu ulos ollenkaan, vaan siirryn toiselle sivulle tai suljen selaimen. Kun taas tulen tälle foorumille, olen jo kirjautunut. Eli ei tarvii edes sitä kirjaudu sisään -nappia klikata... Toimii vaikka koneen sammuttaa välillä.
Akvaariot 40l, 180l, 243l, 252l ja 760l
Asukkaina kaloja ja sukarapuja. Perheessä myös kissa.
kuvia
akvasivuni
crisse_83
Advanced Member
Advanced Member
Viesti:

Itse koitan aina muistaa kirjautua ulos, karvaita kokemuksia kun eräällä toisella foorumilla en ollut muistanut moista tehdä ja oli joku muu päässyt kirjoittelemaan nimimerkilläni vaikka olin selaimen sammuttanut 8O !! Ei ollut kiva koittaa saada muita foorumilaisia uskomaan että tosiaan, minä en ollut asialla niiden viestien takana.l

Selvennykseksi vielä, ettei tarvitse minunkaan klikata mitään, sen kuin odotan että salasana ja tunnus ilmestyy ja sitten vielä toisen samanmoisen pikkutovin niin simsalabim olen kirjautuneena sisään.
dth
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja dth »

Tuota tuota, minen nähnyt koko "kirjaudu sisään automaattisesti" ruksauskohtaa ollenkaan.
Nyt kun kone vaihtui kannettavaan ja kaikki salasanat pitääkin taas muistaa.. Pöytäkoneessa mulla oli kanssa se, että kun AW:n avasi, niin olin jo valmiina kirjautunut, mikä oli erittäin kätevää. Nyt kyllä selaimeen on tallennettu tunnus ja salasana, eli ne kyllä ilmestyy niihin ruutuihinsa, mutta en ole kirjautunut ellen sitä erikseen klikkaa.

Olenksmää vaan sokea vai onko se automaattinen kirjausruksiruutu otettu pois käytöstä. (ja tuliketulla täälä surffataan jos sillä nyt onmitään merkitystä). :roll: :)
Life is just a big illusion, and we all believe in it...
Hugo
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja Hugo »

dth kirjoitti: onko se automaattinen kirjausruksiruutu otettu pois käytöstä. (ja tuliketulla täälä surffataan jos sillä nyt onmitään merkitystä).
Eikse checkboxi löydy kirjautumisnappulan vasemmalta puolelta?
dth
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja dth »

Emmää nähnt, mut homman korjas se että paino jostain muualta sen sisäänkirjautumisen niin siihe alapuolelle tuli se rastitusruutu josta sai sen automaatisen kirjautumisen päälle.
Eli valtakunnassa kaikki hyvin. Kiitos ny kumminki. :)
Life is just a big illusion, and we all believe in it...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Bugit ym. ongelmat”