Mikä saa sinut palaamaan täälle palstalle päivittäin?

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Eenokki-setä
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja Eenokki-setä »

Vaikka nykyään kirjoitankin tänne melko harvoin, niin yksi syy on se, että saa keskustella muiden akvaarioista kiinostuneiden ihmisten kanssa tästä
aiheesta. Ja aina täällä oppii uutta ja on mukava lukea muiden viestejä, vaikka ei itse ottaisikaan osaa keskusteluun. Minä kun en tunne henkilökohtaisesti juurikaan muita akvaarioista kiinostuneita ihmisiä, joten on hienoa, että on paikka, missä voi ottaa osaa akvaarioaiheiseen keskusteluun.
Hetki tulee ja nyt jo on että kuolleet saavat kuulla Jumalan Pojan äänen ja jotka sen kuulevat ne saavat elää
Jallu74
Junior Member
Junior Member
Sukupuoli: Mies

vastaus

Viesti Kirjoittaja Jallu74 »

Mielisairaus 8-), tekemisen puute, uteliaisuus, tiedonhalu, ahneus, hurahtuneisuus jne.
"miten te kuvittelette että voisin olla asiasta itseni kanssa erimieltä?" - sanoi töissä johtajamme
VesiEläin
Elite Member
Elite Member
Akvaarioseurat: TAS
Sukupuoli: Nainen

Viesti Kirjoittaja VesiEläin »

Kiinnostukseni aiheeseen saa minut palaamaan, tosin mukana on ripaus addiktiutta. :)
Aquados
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja Aquados »

Mielenkiinto akvaarioihin ja sen elämään on varmaan pääsyyt miksi pistäydyn usein täällä. Kieltämättä tänne addiktoituu helposti :mrgreen:
mardu
Member
Member

Viesti Kirjoittaja mardu »

Ei mikään jos on parempaa tekemistä. Joskus menee monta päivää etten käy ollenkaan. Jos taas on jotain kysyttävää niin sitten seuraan saanko vastauksia, yleensä aika kehnonlaisesti.
maspe
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja maspe »

Silloin kun akvaario "toimii" vakaasti, niin eipä oikeastaan muuta tule luettua kun mielenkiintoiset viritelmät ja uudet keksinnöt ja niistä noussutta keskustelua. Tekniikan ja sisustuksen kehittymistä seuraan suurella mielenkiinnolla, suunnitellen itse hiljaa mielessään millainen seuraavasta akvaariosta olisi tulossa.

Erittäin hyvä foorumi, josta on oppinut paljon, ja jonka tietomäärä auttaa akvaarioharrastuksen ylläpitämisessä. No tulee sitä joskus lueskeltua juttuja vaan ajan tappamisen vuoksi. [;)]
bettaboy85
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja bettaboy85 »

Seksuaalisuus ja uskotko jumalaan keskustelut on tosi mielenkiintosia
Samalla sitten tulee katottua akvaariokeskusteluja joten noi 2 on aika hyvii houkuttimia :D
kiltsi
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja kiltsi »

Mikäs saa palaamaan näin kahen vuoden jälkeen.. ;) ? On aina terhennetty, että uutta ei aloiteta niin jatkan vanhaa.. Mielipiteet ja keskustelijat ovat vaihtuneet.. "kieliopillisesti älyttömän pätevät " uits..pois... ihan tavallisia kommentteja näin opiskelun ja työelämän sekä muut kesän jälkeensä jättäneitten mielipiteitä.. ne on niin rehellisiä ;)
*Kukaan ei vielä ole pilannut silmiään katsomalla elämän valoisaa puolta*
Adrianna
Elite Member
Elite Member
Akvaarioseurat: LAS
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Adrianna »

Uuden tiedon oppiminen, tuttujen ja "tuttujen" akvaristien projektien (kuten poikaspäiväkirjat jne) seuraaminen, uusien harrastajien neuvominen ja harrastuksen etenemisen seuraaminen, kauppapalsta (etenkin kun omiakin kamoja myynnissä), bongaukset ja päivän aivot narikkaan annoksena offtopicit.
1-2-3 sydäntä särkyy , vielä löytyy se joka ehjänä säilyy
ehdin myöhemmin viettää aamuni jonkun kylkiluuhun kasvaneena.
Kun herään laivat on lähteneet, kortti kuivuu ja junia ei mee.
Laiturilta tuuli vie pois nekin jotka ei kelvanneet
rullarapu
Member
Member

Viesti Kirjoittaja rullarapu »

No lähinnä sen oman poikaspäiväkirjan päivittämistä aina silloinkun jotain uutta ja hienoa tapahtuu ;)

Lisäksi tulee lueskeltua kaikkia erilaisia topicceja ja kaiveltua vanhoja jne. Tuntuu että nyt tähän on jäänyt totaalisesti koukkuun, ja olen tainnutkin olla koko päivän jo onlinena täällä :D

Myynti- ja ostetaan-palstat ja lahjoitukset tulee seurattua aina kun uutta ilmestyy, ja olenkin haukkana jos on jotain itseäni kiinnostavaa tarjolla :roll:
Ex-kiekkoilija...
Tittis
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja Tittis »

Hmm..jaa-a :D
*laa la laa*
froggie
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja froggie »

Päivittelen vanhaa tietoa, mitä olen silloin vuonna napa oppinut ja etsin uutta. Samalla tulee toki luettua osto- ja myyntipalstat. Mukava kuulla välillä muidenkin akvaristien touhuiluista, kun omaan kaveripiiriin niitä ei kovin montaa kuulu... :)
Eagle Ray
Junior Member
Junior Member
Sukupuoli: Mies

Viesti Kirjoittaja Eagle Ray »

froggie kirjoitti: Mukava kuulla välillä muidenkin akvaristien touhuiluista, kun omaan kaveripiiriin niitä ei kovin montaa kuulu... :)
Sama vika täällä. Nyt kun olen jättämässä tauolle kaikki muut eläinharrastukset aion panostaa akvan hoitoon entistä enemmän. Voisi sitten yrittää aktiivisemmin pyöriä täälläkin.
kiekkoilija
Member
Member

Viesti Kirjoittaja kiekkoilija »

osto, myynti palsatat on luettava mahdollisimman tuoreeltaan.
Myös sitten ongelmiin ym. vastauksien hakeminen täältä on pää syy. Täällä on aina joku, joten tekstiä tulee päivän mittaan paljon.
Tämä harrastus vain rönsyää ja rönsyää...
-Tassu-
Senior Member
Senior Member
Akvaarioseurat: Labyrinttiyhdistys, Lapin Akvaristit

Viesti Kirjoittaja -Tassu- »

No höh.. Mitä muutakaan tekemistä työssäkäyvällä viiden lapsen yksinhuoltajaäidillä olisi keskellä yötä..? :mrgreen: :mrgreen:
Koira, käärmeitä, liskoja, hiiriä, sirkkoja, kaloja, rapuja, kotiloita, sekä pari poroa. "Milloin alatte periä tänne pääsymaksua?" kysyi lapsen kaveri meillä käydessään..
haukka
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja haukka »

Välillä täällä on oikein mielenkiintoisia keskusteluja ja oikein kunnollisia kinasteluja joita on mukava lueskella:) Tietenkin kanssa lukea miten tutuilla menee altaitten kanssa ja varmaan eniten toi myydään osasto jos aina jotain kivaa tarttuisi haaviin, vaikka myydään seepraplekoja ilmoitus :mrgreen:
piriki
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja piriki »

Tietoa, uusia ideoita ja vertaistukea hakeakseni. Joskus olen jopa ollut itsekin tietävinäni jotain. [;)] Hauskinta on huomata, että moni ongelma ratkeaa jo hakua käyttämällä, joten "vertaisia" ei tarvitse edes jokaisen probleemin ilmentyessä vaivata, ja silti onkelman saa ratkaistua. :) Että kiitus, kiitus kaikille vain. :D
MKM
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja MKM »

Miksi palaan tänne lähes päivittäin?
(Joskus todella mietin, että miksi ihmeessä...)

Mutta niin se vain on, tunnustettava: tartuntataudit nimeltään "akvaholisimi" ja "a-w-addiktio" ovat koituneet kohtalokseni. Tuttavapiiri ei moisia vaivoja pode, siispä hankkiudun tänne muiden kaltaisteni joukkoon. 8-)
Lisa
Katalysaattori
Katalysaattori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lisa »

Pidin tuossa hiukan palstataukoa ja kun muutama tunti sitten tupsahdin paikalle, niin lukemattomien viestien kohdalla (siis Katso viime käyntisi jälkeen tulleet uudet viestit) seisoi liki 3000. Puuh. Siinä yksi melko painava syy vierailla täällä päivittäin. [;)]
Kun syö kylliksensä, ajattelee sivistyneesti ja ihmeen hienosti monesta asiasta.
srd
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja srd »

Moi, olen srd. Olen akvaholisti. *waves*

Pidin maaliskuussa kolmen viikon netittömän loman (mmmmm... Thaimaa..) ja kun palailin palstalle niin lukemattomien viestien määrä oli useampi tuhat...

Plus täällä on kivaa. :mrgreen:
Nöpö
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja Nöpö »

Kylläpä tähän sivustoon koukuttui siinä vaiheessa, kun oman ensimmäisen akvaarion hankkiminen tuli ajankohtaiseksi.
Edelleen oppeja täältä haen, sekä yllättävien tilanteiden koittaessa (tai hulluuden kasvaessa) tietenkin vertaistukea :mrgreen:
Keväällä tämä tilanne riistäytyi jo hanskasta, pistin Aqua-webin suosiolla aloitussivuksi! x)

Lisäksi seuraan myyntipalstaa, koska paljon ois tilaa vielä vaikka ja mille. Toinen allas kypsymässä... :D
Vazkitsa
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja Vazkitsa »

Katselen sivustoja useamman kerran päivässä
Keskustelu aiheista jotka kiinnostaa sekä yms jutuja tapaa ihmisiä
aiheeseen liittyen on jopa poikinut yhteistyötä joidenkin harrastajien kanssa esim kasvien vaihtoa yms tarpeellista.
A Fish in a tank is better than no fish at all
http://www.freewebs.com/vazkitsa/
jartzu65
Koi-Jari
Koi-Jari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jartzu65 »

Pinttynyt tapa lähinnä ja mukava on huvittuneena seurata myös "tukkanuottasia" ja "pilkunnu**intaa"Kuva
" Silikonirinnat ovat kuin jalopuuratti Ladassa: Kiva hivellä mutta kyyti ei parane"

http://koiruuksiajakissankujeita.kotisivukone.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
tinzue
Member
Member
Akvaarioseurat: TAS

Viesti Kirjoittaja tinzue »

Olen itse vasta aloitteleva akvaristi, allas ollut maaliskuusta 2006. Ja kaikki aloittelijan virheet olen tainnut keretä tekemään. Silti kovasti yritän porskuttaa harrastukseni parissa eteen päin ja täältä saa melko paljon apua. Ainoa että täällä käyminen vain yllyttää halua suurempaan akvaarioon. Tuossakin katsoin ilmoitusta tuhatlitraisesta, ja kyllä kihelmöi ajatus että lähtisin sen hakemaan kun lajitkin ovat mieleisiä, mutta rahoistahan se ottaa hieman kiinni....eipä sinänsä, aina olen ajatellut että rahalla ei ole väliä (esim.koiran lääkärikuluissa) mutta jostainhan se raha olisi kuitenkin revittävä, ja kun ei ole mistä repiä. :cry:
susse-
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja susse- »

No se että oppisin lisää ja että mun kaloilla ois mukava asustella jos osaanki jotain. :mrgreen: Eikä mulla mitää muutakaa elämää oo. :D No ei. Tääl on ihan mukava lukee näitä juttuja. 8-)
Kun mies puhuu naiselle rivoja se on seksuaalista häirintää, mutta kun nainen puhuu miehelle rivoja se on 9,99€/min + pvm
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”