Sitä sitruunasorbettia on erikseen myynnissä, sitruunankuoressaTike88 kirjoitti:Eikös se sorbetti, mikä siel kookoksessa on ole sitruunaa eikä kookosta. Näin muistelisin.
Erityisen helposti kookoskuoripiilo
Valvoja: Moderaattorit
-
tinzue
- Member

- Akvaarioseurat: TAS
- Sukupuoli: Nainen
-
Mörrikkä
- Advanced Member

- Akvaarioseurat: JAS
- Sukupuoli: Mies
- Viesti:
melko helppoa oli poraaminen, kannattaa käyttää sellaista reikien tekoon kehitettyä "saw blade" terää, jossa on erikokoisia teriä....
sillä saa takuulla siistin reiän ja helposti vielä.
itse tein miesten homman, eli porasin reiän ja parempi puolisko kaiversi kuoren puhtaaksi.
Arvaatte varmaan kumpi oli helpompi homma ?
sillä saa takuulla siistin reiän ja helposti vielä.
itse tein miesten homman, eli porasin reiän ja parempi puolisko kaiversi kuoren puhtaaksi.
Arvaatte varmaan kumpi oli helpompi homma ?
No en minä alkanut keittelemään sen kummemmin, tuolla nuo kuoret on olleet eikä ole tapahtunut mitään.
Toinen oli mulla ihan tuore, ja toinen vähemmän tuore koska oli alkanut jo irrota kuoresta eikä nestettä ollut enää ollenkaan. Tuoreempaa vetelin itsekin naamariini kaivertamisen aikana
Sitten vaan lykkäsin niine hyvineen akvaarioon.
Yhden tuoreen kookoksen sisuspalan mä nakkasin noille nakerrettavaksi, ja hyvin taisi maistua kun ei ainakaan näy missään enää.
...ja ajattelin käydä cittarista bongaamassa tuota sorbettiakin kun kaikki sitä niin kehuu
Toinen oli mulla ihan tuore, ja toinen vähemmän tuore koska oli alkanut jo irrota kuoresta eikä nestettä ollut enää ollenkaan. Tuoreempaa vetelin itsekin naamariini kaivertamisen aikana
Yhden tuoreen kookoksen sisuspalan mä nakkasin noille nakerrettavaksi, ja hyvin taisi maistua kun ei ainakaan näy missään enää.
...ja ajattelin käydä cittarista bongaamassa tuota sorbettiakin kun kaikki sitä niin kehuu
Ex-kiekkoilija...
Heh. Mäkin tommosen väkersin noista pirkan kookos sorbetti kuorista.
ruuvimeisselillä, taltalla ja vasaralla siihen ähersin reikää joku n. 1,5 tuntia.
No, mutta oli se sen arvoista.
Oon tyytyväinen tulokseen. 
Kun mies puhuu naiselle rivoja se on seksuaalista häirintää, mutta kun nainen puhuu miehelle rivoja se on 9,99€/min + pvm
Millä sä sit sen teit? ;orullarapu kirjoitti:Puoltoista tuntia? Mulla meni viis sekuntia kun mä hakkasin siihen kerrasta sellaisen monninmentävän loven![]()
OT: susse-, äähähäh kun repesin tuolle sun allekirjoitukselles![]()
;D ;D
Heh, kiva et joku tykkää.
Kun mies puhuu naiselle rivoja se on seksuaalista häirintää, mutta kun nainen puhuu miehelle rivoja se on 9,99€/min + pvm
-
Viola
- Advanced Member

- Viesti:
Ainkin tavallinen ruokakaupan kookos menee käsisahalla ihan nätisti kahtia. Kookos maksaa noin 1.50 eceä ja siitä saa 2 kookospiiloa. No ei siinä mene kun viitisen minuuttia fiksailujen kanssa. Lusikalla koverran kookoksen sisustan pois. Sen voi heittää johonkin intianpataruokaan. Kookos pohjahiekkaan hivenen kenolleen että monni sinne pääsee.
Partamonnia ei ole sitten päivisin näkynytkään: muutti ahtaaksi käyneestä simpukasta kookoksenkuoreen. Välillä luulen herran kuolleen. Otan kookoksen ylös akvasta ja siellä herra asustaa...
Partamonnia ei ole sitten päivisin näkynytkään: muutti ahtaaksi käyneestä simpukasta kookoksenkuoreen. Välillä luulen herran kuolleen. Otan kookoksen ylös akvasta ja siellä herra asustaa...
Viola & eläintarhantynkä
HAHA. No mulle ei oo koskaan mikään liian helppoa. :'Damanda kirjoitti:Ja otsikko oli "Erityisen helposti kookoskuoripiilo"susse- kirjoitti:ruuvimeisselillä, taltalla ja vasaralla siihen ähersin reikää joku n. 1,5 tuntia.![]()
Anteeksi OT, mutta oli ihan pakko.