Paljonkohan tuollaisen paketin teettäminen mahtaisi maksaa noin suurinpiirtein? Meneekö hinnat jotenkin litrojen mukaan vai tuleeko erikoisen mallisiin jotain extra-hintaa? Ihan teoriassa tuota vaan vielä mietin, enkä edes ole miettinyt kuinka käytännöllinen tuon mallinen mahtaa olla...
Akvaarion teettäminen, kallista?
Valvoja: Moderaattorit
Akvaarion teettäminen, kallista?
Olen tuossa haaveillut 80-litraisen paikalle erikoisen mallista akvaariota, joka olisi n. 60-70 cm pitkä (pidempää kun ei tällä hetkellä mahdu), leveydeltään ja korkeudeltaan voisi olla jotain 50 cm eli siis lähes kuutio. Altaalle pitäisi sitten saada myös (alumiininen?) kehikkojalusta.
Paljonkohan tuollaisen paketin teettäminen mahtaisi maksaa noin suurinpiirtein? Meneekö hinnat jotenkin litrojen mukaan vai tuleeko erikoisen mallisiin jotain extra-hintaa? Ihan teoriassa tuota vaan vielä mietin, enkä edes ole miettinyt kuinka käytännöllinen tuon mallinen mahtaa olla...
-
Teemu Salonen
Itse tässä vasta kyselin tarjousta erikoisen mallisista altaista..
Puutorin akvaario oli kaikkein edullisin ja palvelukin oli parasta tasoa, sähköposteihinkin vastasivat kohtuullisessa ajassa ja tarjous tuli nopeasti!
Heillä ei ollut kuljetuskaan edes kallis..
Puutorin akvaario oli kaikkein edullisin ja palvelukin oli parasta tasoa, sähköposteihinkin vastasivat kohtuullisessa ajassa ja tarjous tuli nopeasti!
Suomalainen sotilas ei peräänny, kääntyy vain 180 astetta ja jatkaa matkaansa!
Kiitoksia vinkeistä! Täytyy tässä alkaa kyselemään liikkeistä kun saisi vaan aikaiseksi...
Tosin nytpä on ainakin joku paikka (liike) josta vaikka lähteä kyselemään... Tuokin lohdutti, että jos tosiaan parilla sadalla eurolla jo saisi jotain. 80-litraisen olen ostanut uutena liikkeestä muutama vuosi sitten ja silloin tuntui, että niinkin pieneen altaaseen sai rahaa uppoamaan ihan tolkuttomasti. Tosin silloin aloitinkin harrastuksen uudelleen alusta (olin ehtinyt myydä kaikki entiset romppeet pois vuosia sitten) ja ostin kaikki ruuat, testit, haavit jne. kerralla...
Ennen nykyisen akvan ostoa kävin eläinkaupoissa kyselemässä akvojen kokoja ja hintoja. Ei oikein osunut yksiin mitoiltaan mikään allas. Kauppias kuitenkin puheli, että samaan hintaan saa litroiltaan saman altaan eri mitoillakin, kunhan ei kovin erikoisen mallinen ole.
Varmaan joitakin kymppejä tulee lisää erikoisemmasta ratkasusta.
Varmaan joitakin kymppejä tulee lisää erikoisemmasta ratkasusta.
*laa la laa*
Tuollaisen ilmoituksen muistin nähneeni:
Akvaarioita tilaustyönä
Yritin tarkistaa YTJ:ltä Y-tunnuksella, onko kyseinen firma olemassa jne, mutta sivu ei ollut nyt just käytössä.
Tuossa ilmoituksessa ei sanota mitään toimittamisesta muualle Suomeen. Mutta nuo hinnat ei ihan päätä huimanneet kuitenkaan.
Akvaarioita tilaustyönä
Yritin tarkistaa YTJ:ltä Y-tunnuksella, onko kyseinen firma olemassa jne, mutta sivu ei ollut nyt just käytössä.
Tuossa ilmoituksessa ei sanota mitään toimittamisesta muualle Suomeen. Mutta nuo hinnat ei ihan päätä huimanneet kuitenkaan.
Onnelliset ihmiset ovat odottaneet elämältä vähemmän. -Brana Crncevic-
-
höylämemmot
- Junior Member

Mikähän mahtoi olla se sähköposti osoite? Itse en kyllä löytänythenene kirjoitti:Itse tässä vasta kyselin tarjousta erikoisen mallisista altaista..