Soittelin akvaarioliikkeeseen, joka tekee silikoonauksia. Sain sieltä vastauksen, että he eivät ko tapauksissa pura kehysakvaariota, vaan pursuttavat silikonia vaan sinne väliin ja sen pitäisi sillälailla pitää. Onko kenelläkään kokemusta?
Mä olen nyt putsannut niin paljon silikonia pois kun saan. Pohjaa vastaan olevat saumat olivat alunperinkin siistit ja niissä ei tunnu yhtään 'silikonirypylää', mutta nuo pystysaumat ovat kyllä aikamoinen ongelma. Niissä oli siis erilaista silikonia (väristä päätellen), kuin alasaumoissa ja sitä oli siis paljon. Edelleen sormeen tuntuu rypylää, mutta jos vielä otan lisää pois pelkään, että joudun irrottamaan kaiken vähäisenkin sauman... Mitä siis teen? Ottaako uusi silikoni kiinni vanhaan? Ilmeisesti ei oikeen hyvin, mitä olen lukenut tietoa etsiessäni.
Niin ja vielä yksi ihan tyhmä kysymys tähän hätään... Tarvitseeko mun vaihtaa se yläreunan silikonikin? Siis kehyksen ja lasin välistä? Eihän vesi ihan sinne asti tule olemaan, joten tuskin sieltä vuotaa...
Nyt olisin valmis laittamaan uuden silikonin, jos vain uskallan aloittaa... Kannattaakohan tuo homma, vai onko tuo akva jo tuomittu terraarioksi?
Vastatkaa joku kokenut pikaisesti (odottelen täällä silikoniruutta kädessä lähtölupaa
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)