Vinkki: Ruman lampun spraymaali
Valvoja: Moderaattorit
-
Maisu
- Elite Member

- Akvaarioseurat: Ciklidistit, HAS, NCS, TAS
- Sukupuoli: Nainen
Niin siis viittasin tähän JJVi:n lauseeseen "Valkoiseksi maalattuja loisteputkikoteloita on maailma väärällään" ja tarkoitin maalinpysymisvertailua normaalien katosta roikkuvien toimistoloisteputkivalaisinten ja esim. Giantin akvaariovalaisinten välillä. Äh, ilmaisin itseäni epäselvästi.pusu kirjoitti:Joo, ei ole nyt heti varaa ostaa 150 cm ja 200 cm pitkiä kaksputkisia katosta roikkuvia valaisimia. Taitaa olla aika arvokkaita kotiäipän kukkarolle...
Ei jaksaisi jankata, mutta senverran pitää korjata, että noitten toimistovalaisinrunkojen maali kyllä pysyy kiinni ja valkoisena, vaikka ne laittaa akvaarionpäälle ihan samalla tavalla kuin nuo giantinkin valaisimet. Näin ainakin mulla. Nuo rungot ovat kyllä varmaankin jauhemaalattuja, mutta ainakin lämpöpattereita varten on olemassa maaleja, jotka kestänevät kellastumatta jopa giantin valaisimissa.maisu kirjoitti:Niin siis viittasin tähän JJVi:n lauseeseen "Valkoiseksi maalattuja loisteputkikoteloita on maailma väärällään" ja tarkoitin maalinpysymisvertailua normaalien katosta roikkuvien toimistoloisteputkivalaisinten ja esim. Giantin akvaariovalaisinten välillä. Äh, ilmaisin itseäni epäselvästi.pusu kirjoitti:Joo, ei ole nyt heti varaa ostaa 150 cm ja 200 cm pitkiä kaksputkisia katosta roikkuvia valaisimia. Taitaa olla aika arvokkaita kotiäipän kukkarolle...
/jari
-
Maisu
- Elite Member

- Akvaarioseurat: Ciklidistit, HAS, NCS, TAS
- Sukupuoli: Nainen
...ja näin päästiin lämpöpatterimaaleihin alkuperäisen kirjoittajan käyttämästä CO:n spraymaalista.
Tuosta väristä vielä, sehän on tietysti mitä suurimmassa määrin makuasia haluaako metallikehyksiselle altaalle valkoisen vai metallinvärisen valaisimen. Jos huushollissa on (omaasukua) valkoiset seinät kuten minulla niin sen voi ajatella niinkin päin että ne valaisimet erottuvat tavallaan vähemmän seinää vasten valkoisina.
Sitten minulla oli vielä vinkki niille joiden mielestä valaisinten päällystäminen kontaktimuovilla pikkuhuppelissa on liian kesyä; kokeilkaapa seuraavaksi kiinnittää kappalautaan ruudullinen kangas niittipistoolilla puolikkaan viinipullollisen jälkeen. Vieressä hoputtavasta bilehileystävästä saa lisäpisteitä.
Tuosta väristä vielä, sehän on tietysti mitä suurimmassa määrin makuasia haluaako metallikehyksiselle altaalle valkoisen vai metallinvärisen valaisimen. Jos huushollissa on (omaasukua) valkoiset seinät kuten minulla niin sen voi ajatella niinkin päin että ne valaisimet erottuvat tavallaan vähemmän seinää vasten valkoisina.
Sitten minulla oli vielä vinkki niille joiden mielestä valaisinten päällystäminen kontaktimuovilla pikkuhuppelissa on liian kesyä; kokeilkaapa seuraavaksi kiinnittää kappalautaan ruudullinen kangas niittipistoolilla puolikkaan viinipullollisen jälkeen. Vieressä hoputtavasta bilehileystävästä saa lisäpisteitä.