Turussa Puutorin akvaariossa on useinkin kasveja, jotka eivät ole varsinaisia vesikasveja ja jotka eivät siten menesty pitkään veden alla. Esim. vuoripalmuja (tai jotain vastaavaa palmua), viirivehkoja ja joitain traakkipuita olen nähnyt usein... Terraarioon/paludaarioonhan nämä kyllä sopisivat...
Selkeitä aasinkorvia . Mainio paludaariokasvi mutta veden alla tuskin tykkää kasvaa. Jos haluat eroon niin mulle kelpais, altaan "kasvihylly" huutaisi lisää rehuja vesiviljelyyn .
Edit: Luonnollisesti saisit vastineeksi €-rahoja.
1-2-3 sydäntä särkyy , vielä löytyy se joka ehjänä säilyy
ehdin myöhemmin viettää aamuni jonkun kylkiluuhun kasvaneena.
Kun herään laivat on lähteneet, kortti kuivuu ja junia ei mee.
Laiturilta tuuli vie pois nekin jotka ei kelvanneet
Jep, tai altaan reunalle juuret veteen. Siitä taisi olla Yannan kirjoittamaa juttua viime vuoden Aponossa (?/2005).
Adrianna kirjoitti:Jos haluat eroon niin mulle kelpais, altaan "kasvihylly" huutaisi lisää rehuja vesiviljelyyn .
Kun ne ovat vähän paremmassa kunnossa, voin antaa ne. On täytynyt leikata muutama lehti pois, kun ovat pahasti rei´ittyneet.
Jos haluat myöhemmin noista vielä luopua niin laitappa yv, täällä pääsevät/joutuvat tosiaankin altaan reunalle, mutteivät juuria syvemmälle veteen .
Itselläni ainakin aasinkorvat viihtyy todella hyvin juuret akvaariossa. Mulla on 45 cm korkea tuo pienempi allas niin juuret on melkein pohjaan asti. Ostin nuo ko kasvit helmikuussa.
Mitenhän nuo juuret saisi silleen kauniisti lyhemmiksi, ettei ne katkea? Aasinkorvat on minulla lasin ja suodattimen suihkuputken välissä.
If you focus on what you've left behind, you'll never be able to see what lies ahead