Mahtuuko vielä?
Valvoja: Moderaattorit
Mahtuuko vielä?
128 litraisessani ui
partamonni
5 aikuista täplämonnista ja 3 poikasta
8 neontetraa ja 8 kardinaalikalaa
Lämpötila 23-24.
Vieläkö joukkoon mahtuisi? Piikkisilmien perään olen haikaillut, mutta onko pohja täynnä? Entä tetraparven kasvattaminen?
partamonni
5 aikuista täplämonnista ja 3 poikasta
8 neontetraa ja 8 kardinaalikalaa
Lämpötila 23-24.
Vieläkö joukkoon mahtuisi? Piikkisilmien perään olen haikaillut, mutta onko pohja täynnä? Entä tetraparven kasvattaminen?
-
JukkaV
- Advanced Member

- Akvaarioseurat: Turun akvaarioystävät
- Sukupuoli: Mies
- Viesti:
Allas on aika sopivasti täynnä. Piikkisilmät pitävät lämpimämmästä. Sen sijaan voisit harkita kahta pariskuntaa kirsikkabarbeja. Ja toki voit ottaa esim. 4 neontetraa lisää.
Erityiskiinnostuksen kohteena harvinaisemmat synnyttävät hammaskarpit (tällä hetkellä kääpiö-, metalli- ja sirppihammaskarppeja ja seepralimioita) ja monniset (tällä hetkellä mustaselkä-, panda-, pikku-, sihti- ja somamonnisia).
-
pikku-barbi
- Senior Member

- Viesti:
http://www.varusteleka.fi/laura/kalat.php?nayta=15JukkaV kirjoitti:Allas on aika sopivasti täynnä. Piikkisilmät pitävät lämpimämmästä. Sen sijaan voisit harkita kahta pariskuntaa kirsikkabarbeja. Ja toki voit ottaa esim. 4 neontetraa lisää.
Tell me why we build castles in the sky?
Re: Linkki
Juuri niinmustaneon kirjoitti:Marjana laittoi linkin varmaan siksi, että kysyjä saisi tietoa kirsikkabarbeista. Luulen niin.
Tell me why we build castles in the sky?