"Tukehtunut" pohjahiekka
Valvoja: Moderaattorit
-
- Senior Member
- Viesti:
Voiskos joku kertoa tyhmälle että mitä kierteiset ovat? jotain matoja vai?
itsekkin ajattelin hiekkapohjan laittaa uuteen pyttyyn kun sorapohja on jo kertalleen ollut. Vähän vaihtelua

itsekkin ajattelin hiekkapohjan laittaa uuteen pyttyyn kun sorapohja on jo kertalleen ollut. Vähän vaihtelua

Kuvia
317L kalakippo.
317L kalakippo.
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: TAS
- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Kierteinen=kierteissarvikotilo KLIK
Ketuttaa kuin pikkuoravaa pakkasella. Käpy on jäässä, hammas katki ja oksakin niin himskatin liukas. (Siistitty versio.)
mihinkäs tämä perustuu?maisu kirjoitti:Kyllä kovuudet ja pH saattavat myös päästä romahtamaan jos kierteisiä on aivan kamalasti, kannattaa välillä poistaa liiat.
entä kuinka saisin kierteiset lisääntymään mahdollisimman nopeasti? varovaisella kalojen liikaruokinnalla?:roll:
hankin niitä viitisen kappaletta pari viikkoa sitten. sen jälkeen olen onnistunut vain kaksi suurinta bongaamaan iltaisin tai pohjaa pöyhiessä..
The world is a tragedy to those who feel, but a comedy to those who think.
-Horace Walpole-
-Horace Walpole-
-
- Elite Member
- Akvaarioseurat: Ciklidistit, HAS, NCS, TAS
- Sukupuoli: Nainen
Heikäläiset rakentelevat kuoriaan kalsiumilla. Myös sähkönjohtavuus on minulla kääntynyt laskuun altaissa joissa on ollut runsaasti kotiloita (Helsingissä se nostetaan keinotekoisesti 80 -> n. 160 ja siihen 80:een sen on huomattu laskevan itsestään). Ja aina kun kovuudet ovat hyvin matalalla voi tapahtua näitä pH:n romahtamisiakin.qb kirjoitti:mihinkäs tämä perustuu?maisu kirjoitti:Kyllä kovuudet ja pH saattavat myös päästä romahtamaan jos kierteisiä on aivan kamalasti, kannattaa välillä poistaa liiat.
Lahjoittaisin sinulle ilomielin lisää kierteisiä mutta minulla on nykyään sellaiset kotilococktailit että mukana tulisi väistämättä sellaisiakin lajeja joita ei kukaan akvaarioonsa vapaaehtoisesti huoli.