Pasihe:n akvaariot Oulun Forum24:n pääjuttuna

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
tuvu
Junior Member
Junior Member
Sukupuoli: Mies

Pasihe:n akvaariot Oulun Forum24:n pääjuttuna

Viesti Kirjoittaja tuvu »

Lehti 2006-03-14

Suora linkki ei nyt jostakin syystä ainakaan minulla toiminut.

Ihan kiva juttu oli.

Pisti silmään 10-vuotisen Oulun Akvaarioseuran jäsenmäärä; 20 kpl. Pitäisi varmaan alkaa kannatusjäseneksi, vaikka ei oikein seurusteluihin kerkiäisikään :)
Jani
Advanced Member
Advanced Member
Akvaarioseurat: Oulun akvaarioseura

Jäsenmäärä

Viesti Kirjoittaja Jani »

Jäsenmäärä ei tosiaan ole iso vaikka toimintaa on ihan kivasti. Monesti kokouksissa käy uutta porukkaa, jotka sitten ovat vain vähän aikaa seuran kanssa aktiivisesti tekemisissä. Liekkö syynä aloituksen into ja sitten kun huomaa, että hommat osaa itsekkin, ei tarvitse enää seuran tukea. Ja eihän seuraan tarvitse edes kuulua vaikka harrastaakin.

Itse ainakin tykkään kuulua seuraan (hyvä ominaisuus puheenjohtajassa) ja siitä saa monenmoista hyötyä, esim kasveja, kotiloita, kaloja, allaskauppoja, tilataan saksasta kimppatilauksia, pikkujoulut, välillä retkiä jne.
pasihe
Member
Member
Akvaarioseurat: Oulun Akvaarioseura

Viesti Kirjoittaja pasihe »

Ja hienostihan meillä homma toimii pienelläkin porukalla. Ei auta vaikka jäseniä olisi kuinka paljon tahansa jos ei löydy innostusta. Toki uudet jäsenet ova aina tervetulleita! Lehtijuttu sinänsä oli ihan onnistunut vaikka itse toimittaja ei alan harrastaja ollutkaan. Hieman oli sanomisiani muuteltu mutta kokonaisuus oli ihan ok.
Pj Oulun Akvaarioseura http://www.oulunakvaarioseura.net/
1080L Malawi
aquamarina
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja aquamarina »

Itsekin olen tässä jonkun vuoden suunitellut seuran jäsenyyttä, nyt olis kokoontumisetkin tossa parin kilsan päässä (iltalenkki, kai se kerran kuussa menis), mutta jotenkin olen saamaton. Toinen syy tähän saamattomuuten on, että olen tässä viimeisen puolentoista vuoden ollut vuorotöissä, pääsääntöisesti, eli aina kaikki kokoontumiset sattuu ilta/yövuorolle, eli voisko olla jäsen ja käydä vaan joskus, jotenki tuntuu että sillä tavalla olisi aina "uus" jäsen, mutta pitää katella.
JJVi
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja JJVi »

aquamarina kirjoitti:Itsekin olen tässä jonkun vuoden suunitellut seuran jäsenyyttä, nyt olis kokoontumisetkin tossa parin kilsan päässä (iltalenkki, kai se kerran kuussa menis), mutta jotenkin olen saamaton. Toinen syy tähän saamattomuuten on, että olen tässä viimeisen puolentoista vuoden ollut vuorotöissä, pääsääntöisesti, eli aina kaikki kokoontumiset sattuu ilta/yövuorolle, eli voisko olla jäsen ja käydä vaan joskus, jotenki tuntuu että sillä tavalla olisi aina "uus" jäsen, mutta pitää katella.
Kyllähän kokouksissa voi käydä aina silloin ja tällöin. Lisäksi on ollut puhetta, että osa kokouksista saatetaan järjestää viikonloppuisin, jolloin "työaikarajoitteisetkin" pääsevät paremmin mukaan.
/jari
Mantaro
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja Mantaro »

Liekö tuon lehtijutun jälkeen kovakin ryntäys kokoontumisiin? Minä ja yksi kaverini ollaan jo pitkään aiottu tulla mukaan, mutta vielä on aikeena. Mutta kyllä me tullaan, koska ollaan jo niin kauan väännetty kookosluolia ym. keskenämme :)
Onko aika lineaarinen jatkumo vai syklistä kiertoa?
Jani
Advanced Member
Advanced Member
Akvaarioseurat: Oulun akvaarioseura

Tänään Oulu Radiossa klo 12.20 minun pikku haastattelu

Viesti Kirjoittaja Jani »

Haastattelussa oiotaan artikkelissa ollutta käsitystä, jossa annettiin ymmärtää ettei akvaario vaadi sitoutumista, vaan että automaatit hoitavat kaiken.

Toimittaja on hieman muutellut haastateltavan sanomisia siinä kohdassa ja nyt oikaistaan tuo. Radiotoimittaja oli lukenut jutun ja halusi oikaisua. Tämä sama toimittaja on haastatellut minua aikasemminkin radiossa ja tekee vielä uuden jutun kesemmällä, kun saan sen 1200 L altaan pystöön. Radiotoimittaja tuntuu itsekkin olevan innostunut akvaariosta :)
TeePapu
Junior Member
Junior Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TeePapu »

Kyseessä siis sivut 20 ja 21. Asiallinen juttu kerrassaan.
Rottweiler - probably the best breed in the world
Senja
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja Senja »

Itsekkin luin jutun lehdestä. Ja tuli melkeimpä sellainen tunne, että ehkä uskaltaudun seuraan mukaan :D , mutta olen kuitenkin niin ujo hissukka.. :roll: .. Jos tuon avon raahaan mukaan niin ehkä sitten! :mrgreen:
maspe
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja maspe »

Kiva tietää että tuon foorumkaksnelosenkin saa luettua näköislehtenä.

En taida siltikään uskaltaa saapua vielä kokoukseen vaikka olen sitä yli kaksi vuotta mielessä ja osittain ääneenkin pohtinut. Tosin ei ole allastakaan tällä hetkellä, joten olen vaan tällainen wannabe-akvaristi. [;)]
Esmeralda
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja Esmeralda »

Kannattaa uskaltautua mukaan! Itsekin olen aika tuore, mutta koitan kovasti olla aktiivinen. Niin paljon hyviä vinkkejä ja apua on saanut jäseniltä, että ihan jo sen vuoksi. Puhumattakaan siitä, että meillä on yleensä oikein mukavaa :D

Ja ens kokoukseen saattaapi olla noita uusia tulossa enemmänkin tutustumaan, niin eiku kaikki mukaan vaan samalla kertaa. Jospa se kynnys olisi matalampi kun tietää että siellä on muitakin uusia.

Nyt vaan joukkoliikuntaa seuraavaan kokoukseen!

Ja vierailkaa webbisivuilla [;)]

Esmeralda
Kaiku
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja Kaiku »

Minä taas asustelen täällä "esikaupunkialueella" Kannuksessa ja kovasti olen miettinyt liittymistä... Pitkän välimatkan takia varsinkin viikolla tapahtuvat kokoontumiset menevät ohi, mutta viikonloppuisin voisin esim. kerran kuukaudessa ajella paikalle. Harrastus on kovasti "verissä", joten pitkäkään matka ei pelota, kunhan vaan joskus pääsisi juttelemaan muiden höyrähtäneiden kanssa! Avokilta meinaa välillä ymmärtämys loppua, enkä näiltä seuduilta muitakaan tunne... :roll:
Be merrier with a terrier!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”