Heippa!
Uskallanko ostaa tuollaisen kalajuttu oy:n akvaarion?
se on se 147L ja mitat ovat: 92x45x40?
Tai siis kestävätkö ne ja onko lasin paksuus varmasti hyvä? Onko takuuta? kertokaa ylipäätään tuon paikan akvaarioista?
Kalajutun akvaariot
Valvoja: Moderaattorit
Hei!
Mulla on kalajuttu Oy:sta ostettu kalusteakvaario (240 litranen). Ihan hyvä on ollut, ei mitään ongelmia. Muistaakseni jonkinlainen takuu tuli mukana. Kannattaa laittaa sähköpostia tai viestiä sinne kalajuttu oy:lle niiden sivuilta, ja kysyä kaikkea, mikä askarruttaa. Näin saat tarkat vastaukset kysymyksiisi. Minä esim. olen toiminut näin.
Mulla on kalajuttu Oy:sta ostettu kalusteakvaario (240 litranen). Ihan hyvä on ollut, ei mitään ongelmia. Muistaakseni jonkinlainen takuu tuli mukana. Kannattaa laittaa sähköpostia tai viestiä sinne kalajuttu oy:lle niiden sivuilta, ja kysyä kaikkea, mikä askarruttaa. Näin saat tarkat vastaukset kysymyksiisi. Minä esim. olen toiminut näin.
Parempi pieniä kaloja liian isossa altaassa, kuin isoja kaloja liian pienessä.
-
Mannervirta
- Junior Member

- Akvaarioseurat: TAS
- Sukupuoli: Nainen
Mulla on iteltä kaks akvaarioo ostettu kalajutusta (156 litrainen ja 220 litrainen). Pientä huijausta on noissa litramäärissä ollut 156 litrainen myytiin 166 litraisena ja 220 litrainen 240 litraisena.
156 litraisessa paketissa tuli kaikki välineet mukana (myös kypsytys aine joka on ihan turha). Sitten suodatin oli liian "tehokas" kyseiseen altaaseen ja se piti vaihtaa.
Takuuta vuosi.
156 litraisessa paketissa tuli kaikki välineet mukana (myös kypsytys aine joka on ihan turha). Sitten suodatin oli liian "tehokas" kyseiseen altaaseen ja se piti vaihtaa.
Takuuta vuosi.