Muurahaisia kaloille??

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Minde86
Junior Member
Junior Member
Viestit: 85
Liittynyt: 12:19, 12.10.2005
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Sipoo
Viesti:

Muurahaisia kaloille??

Viesti Kirjoittaja Minde86 »

En nyt oikein tiedä mihin alueeseen tämä pitäisi pistää, joten pistin tänne yleisiin..

Eli siis, eilen löysin taas sisältä jokakeväiset ensimmäiset muurahaiset. [}:)] Kevään mittaan niitä alkaa ilmestyä lisää ja lisää.. Ja lisää.. Ja vielä lisää.. :x

Voiko muurahaisia antaa kaloille ruoaksi vai levittävätkö ne tauteja tai onko mahdollista että niiden mukana tulee hyönteismyrkkyjä tai jotain? Kokeilin eilen yhdellä muurahaisella ja seeprakaloille ainakin kelpasi. Niille tosin kelpaa mikä vaan. :roll:
Akvaario 128L, 2 kissaa poika 12kk + tyttö 8kk
O/OV: Piikkisilmiä
2marjaa
Senior Member
Senior Member
Viestit: 530
Liittynyt: 16:58, 05.01.2006
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Pohjois-Lappi

Viesti Kirjoittaja 2marjaa »

Minä taas olen antanut kesällä sääskiä kaloille, seeprat ovat ne aina hyvällä ruokahalulla hotkaisseet suihinsa!
Olen myös miettinyt että onkohan ne ihan riskitön lisä ruokavalioon...?
-uusio-harrastaja-
sttl
Senior Member
Senior Member
Viestit: 556
Liittynyt: 19:12, 28.08.2003
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

voi antaa

Viesti Kirjoittaja sttl »

Voi herra jumala...syöväthän kalat noita luonnossakin, veteen tippuneita hyönteisiä...maalaisjärki sallittua, ihan turvallisesti voit antaa, ellet ole äskettäin ruiskuttanut myrkyllä hyönteistä.. :roll:
Tike88
Member
Member
Viestit: 266
Liittynyt: 17:42, 02.07.2005
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Tike88 »

Eikös muurahaisilla ole tuota muurahaishappoa? Se tuskin tekee kovin hyvää kalojen mahalle? Ehkä kuivattuna olis parempia?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”