Alumiinilistojen suojaus

Meri- ja murtoveden akvaariot, kalat, tekniikka ym.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
korpe
Junior Member
Junior Member

Alumiinilistojen suojaus

Viesti Kirjoittaja korpe »

Jos ootte suojannut listoja, niin millä aineella olette tehneet sen. Kyseessä on nyt ala-allas.
TommiS
Junior Member
Junior Member
Akvaarioseurat: SAS
Sukupuoli: Mies
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TommiS »

Edellisestä suojasin silikonilla mut se ei tarttunut kunnolla kiinni vaikka listat oli putsattu kunnolla. Nykyistä en ole suojannut mitenkään.
jarmo.tyni
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja jarmo.tyni »

Akvaario silikoonilla minäkin olen nuo kaikki altaat suojannut, pysynyt ongelmitta. En sit tiedä nois silikooneissa on varmaan laatu eroja, Ohlsonin silkkari on ollut ainakin hyvää. Kaverilla oli jotakin sakujen silikoonia ja se oli erittäin sitkeä tavaraa, aivan erilaista ku nää meidän silikonit.
-Jarmo-
Maisu
Elite Member
Elite Member
Akvaarioseurat: Ciklidistit, HAS, NCS, TAS
Sukupuoli: Nainen

Viesti Kirjoittaja Maisu »

Asiaan ollenkaan liittymättä, olen tilannut uuden nanoaltaani listoilla mutta ilman yläkehystä. Odotan mielenkiinnolla miltä se näyttää käytännössä.
mightyblue
Senior Member
Senior Member
Akvaarioseurat: TAS
Sukupuoli: Nainen

Viesti Kirjoittaja mightyblue »

Minä laitoin ihan vain akvaariosilikonia altaan yläkehikon alumiinilistoihin kun epäilytti josko niistä jotain liukee tai menevät pilalle suolavedestä. Enkä yleensä päästä allasta täyttymään ihan täyteen vaan juuri sen verran ettei edestä katsottuna vesiraja näy. Mulla on ihan normaali Giantin 63ltr alumiinikehystetty allas.
-Aivot ovat ihmeellinen elin. Ne alkavat toimia kun nouset aamulla eivätkä lakkaa ennen kuin pääset työpaikalle..-
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Meri- ja murtovesi”