Onko tällainen tuttua kenellekään muulle? Luulen että tämä fiilis on vain tilapäinen. Tai ainakin toivon niin. Onhan niitä huonoja hetkiä tietysti harrastuksessa kuin harrastuksessa.

Valvoja: Moderaattorit
Ja miksi?-ozkuz- kirjoitti: Pohja-aines tulisi vaihtaa aina aika-ajoin
Juu on se. Tilapäinen.Eagle Ray kirjoitti: Onko tällainen tuttua kenellekään muulle? Luulen että tämä fiilis on vain tilapäinen. Tai ainakin toivon niin. Onhan niitä huonoja hetkiä tietysti harrastuksessa kuin harrastuksessa.
Ihan tuttu tunne, välillä vaan masentaa (yleensä aina ihan P.A.Eagle Ray kirjoitti: Mikä auttaisi niihin kamaliin peitinlaseihin kun kalkki ei meinaa enää lähteä suosiolla ja toinen on haljennutkin? ( uusien hankinta vain masentaa kun olen P.A. tällä hetkellä)
Onko tällainen tuttua kenellekään muulle? Luulen että tämä fiilis on vain tilapäinen. Tai ainakin toivon niin. Onhan niitä huonoja hetkiä tietysti harrastuksessa kuin harrastuksessa.
Voi, miten tuttua. Masennus iskee ajoittain ja yön pimeinä hetkinä on ollut tosi pienestä kiinni, ettei ole tullut myynti-ilmoa 5 altaasta kalastoineen päivineen. Ainahan tuo on ohi mennyt ja sen jälkeen onkin sitten taas entistä ehompana suunnitellut uusia tuulia altaisiinEagle Ray kirjoitti:
Itselläni näitä jaksoja tuli ja meni mutta loppujen lopuksi alkoi tulla niin tiuhaan että totesin että aika aikaa kutakin ja nyt ei altaita enää ole. Päätös käytännön harrastuksen lopettamisesta tehtiin jo vuosia sitten mutta aikaan sain vasta vesivahingon iskiessä. En enää ole allasta ottamassa. En kaipaakaan.Onko tällainen tuttua kenellekään muulle? Luulen että tämä fiilis on vain tilapäinen. Tai ainakin toivon niin. Onhan niitä huonoja hetkiä tietysti harrastuksessa kuin harrastuksessa.
Tutulta kuulostaa. Minulla tosin ollut hyvin tilapäistä tuollainen. Mutta silloin kun se iskee...Eagle Ray kirjoitti: Akvaarioni tuntuu nykyisin tuijottavan ylimielisesti ala-aulamme toiselta puolelta. Miten se taas näyttää tuolta vaikka vaihdoin veden ihan äskettäin? Mikä niillä kelluskasveilla on kun ne mätänee? Mikä auttaisi niihin kamaliin peitinlaseihin kun kalkki ei meinaa enää lähteä suosiolla ja toinen on haljennutkin? ( uusien hankinta vain masentaa kun olen P.A. tällä hetkellä) Lämmitin ei pysy telineessään. (...)
Kevät todellakin tekee ihmeitä, ainakin sinilevärintamalla.Kaiku kirjoitti:Itsellä pinnaa kiristää "ikuinen" taistelu sinilevän kanssa.[...] ...näkyy jo valoa tunnelin päässä. Kevät tekee ihmeitä
Juuh, tietysti! Kuten näkyy, en ole perehtynyt jyrsijöihin kovinkaan syvällisesti, eli tämä on lähinnä tällaista turhautuneen ihmisen mutinaa. Mutta jos nyt joku päivä olen jotain jyrsijäotusta ottamassa, niin itseni tuntien se tuskin tulee elukkapuodista heräteostoksena mukaan. Nimittäin koirankin ostoa on harkittu varsin pitkään.. Nou hätä siis.wantukka kirjoitti:Cory: Hampsterit ovat yksin eläjiä, eikä kaipaa lajitoveria. Siispä suosittelen hiiriä. Mieti nyt kuitenkin tarkkaan.