Kääpiöappuroita 600 litraiseen

Kirjoahventen hoito, ongelmat ym.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Tuukkah
Senior Member
Senior Member

Kääpiöappuroita 600 litraiseen

Viesti Kirjoittaja Tuukkah »

Kalastoksi 600 litraiseen, 2 metriä pitkään tankkiin olen pähkäilemässä.

Ainakin n. 40 neontetraa ja toinen mokoma jotain samankokoisia mutta erivärisiä tetroja on menossa pyttyyn.

Seuraksi olen ajatellut ainakin perhoskirjoahvenia. Osaisiko joku suositella kivoja, melko rauhallisia ja mielellään näyttävän värikkäitä kääpiöahvenia tuonne pyttyyni? Siniset ja keltaiset kalat ainakin kiinnostaisivat... mahtaako löytyä?
Tiedotus kansalaisille: Tunnelin päässä näkynyt valo on kustannussyistä päätetty sammuttaa.
aask
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja aask »

Aika monta paria sie tuohon saatkin. Meinaan jos mulla 180-litraisessa perhoset ja töyhdöt sulassa sovussa.
Ehdotelma: Perhoskirjoahvenet, työyhtökääpiöahvenet, timanttikirjoahvenet, avainkirjoahvenet (eivät kylläkään värikkäitä).
Tuukkah
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja Tuukkah »

aask kirjoitti:Aika monta paria sie tuohon saatkin. Meinaan jos mulla 180-litraisessa perhoset ja töyhdöt sulassa sovussa.
Ehdotelma: Perhoskirjoahvenet, työyhtökääpiöahvenet, timanttikirjoahvenet, avainkirjoahvenet (eivät kylläkään värikkäitä).
Toimiiko nuo myös pienten tetrojen kanssa? Etteivät sitten mene ja syö neontetroja?
Tiedotus kansalaisille: Tunnelin päässä näkynyt valo on kustannussyistä päätetty sammuttaa.
aask
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja aask »

Eivät minulla ainakaan perhoset tai töyhdöt syö tetroja. Kaverilla noita avaimia ja timantteja eikä nekään syö tetroja.
Lisa
Katalysaattori
Katalysaattori
Sukupuoli: Nainen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lisa »

Jos päädyt lämpimästä vedestä pitäviin perhosaffeniin, niin suosittelen vaihtamaan nuo neontetrat vaikkapa kardinaalitetroihin.
Kun syö kylliksensä, ajattelee sivistyneesti ja ihmeen hienosti monesta asiasta.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Kirjoahvenet”