Onko platy?

Synnyttävät ja kutevat hammaskarpit. Miljoonakalat, mollit, platyt, killikalat jne.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
murmeliotus
Member
Member

Onko platy?

Viesti Kirjoittaja murmeliotus »

Ostin muutama päivä sitten uuden platy naaraan akvaariooni (65L platyjen lajiakvaario). Kun tarkemmin rupesin tutkimaan, niin tämä poikkeaa hieman muista platyista. Kalassa ei ole väriä, se on täysin läpinäkyvä ja se on hieman lyhyempi kuin muut platyt. Ja ehkä vähän tanakampi, mutta se voi johtua siitä että kala synnyttää pian :roll:
Laitan kuvaa kunhan saan siitä otettua kuvan jossa se näkyisi kunnolla :)
Tuli vain mieleen kun niitä synnyttäviä hammaskarppeja on kuitenkin aika monta lajia, mutta voihan tämä ollakkin ihan tavallinen platy..
martipa1
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja martipa1 »

Sait varmaan luonnonvärisen platyn. Niitä on ruskehtavia ja sinisävyisiä, joissain vähän oranssia. :) Saattaa olla joltain asiakkaalta tulleita nuoria kaloja ja siksi pieni.
kaloja, kotiloita, kissa
Mynnika
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja Mynnika »

Kyllä minä luulen että se on ihan platy. Ja sitten on myös tämä niin sanottu Mikki Hiiri-platy. Se on yleensä oranssi ja pyrstössä sillä on Mikki Hiiren pään muotoinen kuvio!
Elvis taisto: Ostettu 8.7.2004 ja kuoli 18.2.1006 =( Tulossa miljoonakalaviljelmä Elviksen vanhaan akvaarioon. Olkkarissa "iso" akvaario (102 l)
Mirala
Starting Member
Starting Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mirala »

Odottelen kuvia mielenkiinnolla... Sellaista en ole nähnytkään minkä kuvasit! Itse keräilen erilaisia platyja, ihastuin niihin kun ne lisääntyvät niin reippaasti.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Hammaskarpit”