No, itse asiassa kardinaalit on lehtikalojen tärkein ravinnon lähde luonnossakin joten tuskin tulee lajina kuuloonkaan.
Albinopartis ei ole pleko vaan imumonni.
Ensimmäiseksi akvaarioksi tuo 325 litrainen on oiva päätös kun alat suunnitella kalastoa seura akvaarioosi.
tarpeeksi suuri isoillekin kaloille (7-15cm).
Mun ehdotus olis seuraava, jotain suurehkoa tetra lajia rupesin tuossa funtsimaan...
10-15 kpl
kongontetroja, koiras kuvassa
.. Phenacogrammus interruptus, the Congo Tetra, 8-10 cm, parvikala, pH 6.0-7.0, pehmeästä kovahkoon veteen, lämpötila n. 24-26°C. Asumuksen tulisi olla pitkänhuiskea: 150 cm on riittävä. Kaikkiruokainen, myös elävää tai pakastettua surviaista, torvimatoa, vesikirppuja tms.
- tarvitsee paljon tilaa pituussuunnassa
- tulee araksi jos akvaario rauhattomalla paikalla
- viihtyy paremmin isommalla parvella
- Todella näyttävä ja isokokoiseksi venyvä kongontetra on varsinainen koristus kookkaissa altaissa. Vaatii puhdasta ja happirikasta vettä eikä välttämättä ole kovinkaan sopiva valinta aloittelijan purkkiin (ei siedä nitriittiä ja nitraattiakaan ei saisi olla paljoa). Afrikkalaisista tetroista ainut, jota on säännöllisesti myynnissä. Sukupuolet helppo erottaa: ukot isompia ja niiden evät pidempiä, liehuvia. Akat vaatimattomampia myös väreiltään. Vilkas & nopealiikkeinen ja saattaa näykkiä hentoisia kasveja. Ei sovi kovin pienien ja rauhallisten fisujen kanssa samaan altaaseen.
pari parvea monnisia
n. 10 kpl
siitä vaan valitsemaan lajia, kirjo on suuri

muista vain pohja hiekkana puhallus hiekkaa, jota mulla on vielä muutama säkki
myytävänä kasveja en enää tarvitse.
Muutama
nokkamonni
tai
noitamonni sekä
selkäuimarimonneja
Siinä olis komee kalasto akvaasi, ihan on kuin itelle tekis...

Alias; Nätti Jussi aka hayrimar/kuvablogi+steamster/feisbuuk: maan suurimman kruunaamattoman partamonni koiraan sekä kahden akvan omistaja (240l + 988l omavalmiste)