Laittelenpa minäkin vähän liirumlaarumia tähän pitkästä aikaa.
Mistä Höntti olet hankkimassa uutta allasta? Meinasitko ostaa ihan uuden? Minä voisin luopua lopuistakin mustaneoneista vaikka niistä niin paljon tykkäänkin. Jos Hanbuktua kiinnostaa, mulla olisi niitä vielä reilu 10 kappaletta, olisikohan niitä 14 tai jotain. Yritän vähän väljentää tuota asutusta akvaarioissa kun tuntuu että nitraatit vain nousee.
Onko muille tuttua se, että välillä on niin tympääntynyt akvaarioihin että miettii koko harrastuksen mielekkyyttä. Sitten jostakin taas löytyy se kipinä ja innostuu uudelleen. Sellaista aaltoliikettä. Toisaalta tämä koko palsta (aw) auttaa löytämään kadonneen motivaation taas takaisin, mutta toisaalta aiheuttaa "suuruudenhulluutta" ja ostomaniaa

Minulla on ollut tuon isomman altaan kanssa ongelmia vaikka muille jakaa. Tupsu- ja turkkilevää tulee koko ajan, vaikka kuinka yritän ravinteiden määrää rajoittaa. Miekkojen lehtiä joku käy joka yö järsimässä ja joka yö on joku kasvi taas kiskottu ylös pohjasta
![Evil or Very Mad [}:)]](./images/smilies/icon_evil.gif)
Levää kertyy myös laseihin ja jäkätijäkäti... Aquaristikshopistakaan kukaan ei vastaa reklamaatioihin joita teen lähetyksestä puuttuneen artemian johdosta.
Onko teistä kellään kokemusta fosfaattitestistä?
Minzku: kerrohan mistä artemian kanssa tökkii, yritetään yhdessä miettiä