Kysymys liskon poikasista

Muihin ryhmiin sopimattomat kalat (sateenkaarikalat, sädekalat, pallokalat jne.), mukaan lukien muut "örkit".

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
MinniHiiri^
Starting Member
Starting Member

Kysymys liskon poikasista

Viesti Kirjoittaja MinniHiiri^ »

Joo.Noh olen joka päivä katsellut vauva altaaseen ja aikuisten altaaseen ja tarkkaillut elämää.Noh paljon eivät poikaset ole kasvaneet lasten altaassa.MIstä voi johtua?No tänä aamua katselin aikuisten altaaseen ja meinasin saada sydärin kun huomasin siellä 2.5cm kokoisen poikasen!Jätin aikuisten altaaseen kyllä yhden tai kaksi poikasta ihan tietoisesti, mutta luulin niiden jo heittäneen heivinsä kun en niitä pitkään aikaan havainnut.NOh tässä mietin mitä pitäisi tehdä kun siirsin vauvat toiseen altaaseen 4-6vk sitten ne olivat silloin 1,6 ja nyt ne on 1,7-1,8.Ja se yksi on aikuisten altaassa 2.5.Pieni ongelma siis.Aikuisia olen ruokkinut pakastetuilla hyttysten toukilla ja muilla pakaste ruuilla(niin isoilla että ihmettelen jos poikanen on pystynyt syömään..) ja poikasia artemian munilla ja toukilla(?) ja välillä murskatuilla hyttysten toukilla.Mitäköhän minun pitäisi tehdä..?
Vihaat tai rakastat minua katso linkki:
http://kevan.org/brain.cgi?Draco-Malfoy
Minä rakastan teitä kaikkia:D
Yucca
Junior Member
Junior Member
Sukupuoli: Mies

Viesti Kirjoittaja Yucca »

Jos on tuliliskoista kyse, niin ala vaan syöttää kunnon surviaisella. Surviaista voi käyttää miljoonakalan poikasruassa, jolloin siihen tarttuu ravinteikasta tomua. [;)]
MinniHiiri^
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja MinniHiiri^ »

tomua? mutta siis ne on niin pieniä..jos on hyttysen toukkiakin jotka ovat suhkot piäniä, ne "haistelee" sitä ja sitten menee pois..ihan tyhmää...Ja muutenkin ...ne on pieniä..pienempiä kuin sanoin..mittasin..ne on pieniä.
Vihaat tai rakastat minua katso linkki:
http://kevan.org/brain.cgi?Draco-Malfoy
Minä rakastan teitä kaikkia:D
tiger
Member
Member

Viesti Kirjoittaja tiger »

osaiskohan joku tulla www.herppi.net foorumissa auttaa sua paremmin? Kannattaa kokeilla
Yucca
Junior Member
Junior Member
Sukupuoli: Mies

Viesti Kirjoittaja Yucca »

Mulla ainakin omat Cynops orientalisin penikat näykki surviaista, joka sai ne kasvamaan paljon nopeammin kuin artemia.

Kyllähän siitä madosta alkaa kudosta irrota jos se vaikka päivän makaa akvaarion pohjalla. [;)]
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut kalat ja eliöt”