Koristeet pakastimeen?
Valvoja: Moderaattorit
Koristeet pakastimeen?
Olen turhaan yrittänyt puhdistaa akvaariokoristeita (lapsen toivomuksesta akvaariossa pieni muovinen laiva, myös kantoja
) levästä, aina tuntuu jotain jäävän johonkin koloseen. Nyt tuli mieleen, että kannattaisiko koristeet panna pakastimeen joksikin aikaa?
Mulla jää isompi juurakko aina puhdistamatta, kun monni ei lähde sen juurakon kolosta pois millään vaikka nostaa juurakon vedestä pois kokonaan
Muuttohommatkin piti viimeksi tehdä niin että se juurakko oli siellä altaassa monneineen päivineen 
Pienemmässä juurakossa kasvaa joku saniainen, ettei sitäkään tule koskaan otettua altaasta pois.
Aiemmissa muutoissa olen saanut monnin erikseen, mutta nykyään se ei lähe siitä irti millään. eikä se juurakko niin leväydy, monnit pitää sen puhtaana ja leväbarbit.
Pienemmässä juurakossa kasvaa joku saniainen, ettei sitäkään tule koskaan otettua altaasta pois.
Aiemmissa muutoissa olen saanut monnin erikseen, mutta nykyään se ei lähe siitä irti millään. eikä se juurakko niin leväydy, monnit pitää sen puhtaana ja leväbarbit.
Mä olen pakastanut juurakon, levä lähti sen jälkeen tosi helposti rapsuttelemalla irti. Kaveri taasen pakasti jonkun koristelaivansa ja lykkäs sen sitten takas altaaseen putsaamatta välillä sillä seurauksella, että partamonni meni sekaisin onnesta ja jyysti sen välittömästi puhtaaksi. 
"Mä luin jostain..."