maisu kirjoitti:sadie kirjoitti:Ok luin ja älysin kuka asianomainen on, mutta miksi hän itse ei voi suoraan sanoa, että don't worry niin että tyhmimmätkin ymmärtää, kun kerran tätä keskusteluakin seuraa.
Mistä tiedät että hän seuraa keskustelua?
Eiköhän tämä ole täysin turha keskustelu joka aiheuttaa mielipahaa sille toistaiseksi tuntemattomalle raukalle joka on yrittänyt tehdä parhaansa akvaarioharrastuksen asiallisen tv-esittelyn puolesta. Minusta keskustelu pitäisi poistaa kokonaan, muutama varoituskin sopisi noille pahimmille haukkujille. Kun kerran sitä ohjelmaa ei vielä ole nähtykään.
Jos tämä "tuntematon raukka" ei seuraa keskustelua, kuten lainaamassani viestissä itse "epäilet", niin miten se voisi aiheuttaa hänelle mielipahaa? Mistä myöskään tiedät että tuosta ollaan tekemässä asiallista, jos siis tuijotetaan eläinsuojelulainasetuksiin ja nykypäivän tuuliin harrastaa akvaarioita?
Mielestäni täällä ei ole vielä tulematonta ohjelmaa suoranaisesti haukuttu, aiempien, joden tasoa ei voida korkealaatuiseksi kehua perusteella esitelty arvailuja ja esiin otettu niitä pahimpia mahdollisia vaihtoehtoja joita ohjelma
saattaa sisältää.
En myöskään ymmärrä miksei mistään mitä ei ole vielä nähty/koettu saisi olla olemassa keskustelua tai arvostelua. Eihän tällöin esim. olisi saanut keskustella Wells Atlas 2 ennenkuin, kaikki asianosaiset hankkivat kirjan ja lukevat sen... Eli jos kirja olisi jostain syystä haukuttukin lyttyyn ennen julkaisua niin siitä olisi taas aiheutunut harmia jollekin "raukalle".
Jos julkisuuteen astelee laulajana, näyttelijänä, kirjailijana, tv-esiintyjänä, radiojuontajana on tällöin kyettävä ottamaan vastaan julkisuuden mukanaan tuoma kritisointikin. Ja kukaanh ei ainakaan minun lukemani ja ymmärtämäni perusteella ole ko. ohjelmaa, jota siis ei ole vielä esitetty haukkunut maanrakoon ja ansaitse varoitusta. Vain arvauksia on heitetty ilmaan, joka on aivan luonnollista kun ottaa huomioon ihmisen olevan erittäin utelias "eläin".
Ketuttaa kuin pikkuoravaa pakkasella. Käpy on jäässä, hammas katki ja oksakin niin himskatin liukas. (Siistitty versio.)