Onko kalasto ok teidän mielestä?
Valvoja: Moderaattorit
-
aurinkoleijona
- Starting Member

Onko kalasto ok teidän mielestä?
Eli akvaario on 200 litrainen ja siellä asustaa nyt
Taistelukala haaremi
6kardinaalitetraa
6 timanttitetraa
7 pandamonnista
6 nuolimonnia
partamonni
Tikkurilan akvaario kurjessa sanoivat että kalasto on ok. ootteko samaa mieltä?
Taistelukala haaremi
6kardinaalitetraa
6 timanttitetraa
7 pandamonnista
6 nuolimonnia
partamonni
Tikkurilan akvaario kurjessa sanoivat että kalasto on ok. ootteko samaa mieltä?
kalasto
Kardinaali parvesta kuoli 2 yksilöä, melkeen heti kun pääsivät uuteen kotiin. Tarkoitus onkin ollut kasvattaa parvia, montako kutakin lajia voisi olla? Pelkään jotenkin että ylikansoitan altaan, joten oli helpottava kuulla että näin ei ainakaan vielä ole
Mitä mieltä ootte tuosta taito timantti yhdistelmästä? Olen kuullut että eivät ehkä sopisi yhteen, kun timantit aika vilkkaita.
Lämpötila on 24 astetta, lämmitintä ei ole, mutta aikeissa on se ostaa. Olisiko kenelläkään myydä sellaista
Mitä mieltä ootte tuosta taito timantti yhdistelmästä? Olen kuullut että eivät ehkä sopisi yhteen, kun timantit aika vilkkaita.
Lämpötila on 24 astetta, lämmitintä ei ole, mutta aikeissa on se ostaa. Olisiko kenelläkään myydä sellaista
Re: kalasto
Siis onko kyseessä vielä sama akvaario, luultavasti onimumonni kirjoitti:Kardinaali parvesta kuoli 2 yksilöä, melkeen heti kun pääsivät uuteen kotiin. Tarkoitus onkin ollut kasvattaa parvia, montako kutakin lajia voisi olla? Pelkään jotenkin että ylikansoitan altaan, joten oli helpottava kuulla että näin ei ainakaan vielä ole![]()
96l+38l+20l
-
crisse_83
- Advanced Member

- Akvaarioseurat: TAS
- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Kröhöm...Kardinaalitetrat ovat lämpimämmän veden kaloja, klik. Samannäköiset neontetrat puolestaan viihtyvät viileämmässä-> kliknicki877 kirjoitti:Jos nyt oikeessa olen, niin kardinaali tetrat kaipaavat viileää vettä, (20astetta?).
ehdotus:
lisää kardinaali tetroja 4kpl
muutama timanttitetra 2-3kpl.
ehkä muutama pandamonninen.
kimi.
Ainoat mitä oikein lähtisin muuttamaan ovat nuo nuolimonnit, ne kun viihtyvät paremmin viileässä vedessä ja kunnon virtauksessa, toisin kuin taistelukalat.
Ketuttaa kuin pikkuoravaa pakkasella. Käpy on jäässä, hammas katki ja oksakin niin himskatin liukas. (Siistitty versio.)
Kardinaalitetrat viihtyvät taistojen lämpötilassa, neontetrat (jotka muistuttavat paljolti kardinaaleja) ovat viileämmän veden kaloja.
Itse allaskysymykseen.
Lämpötilaa olisi hyvä nostaa asteella-parilla, nykyinen on hieman liian alhainen taistoille.
Kardinaalien määrää voisi kasvattaa ~15-20kpl.
Timanttitetrojen parvikoon jättäisin tuohon, mikäli on pienikin epäilys, että olisivat taistoille "liikaa". Mutta mikäli ei ole syytä huoleen, 10kpl mahtuisi hyvin.
Myös monnisia voisi halutessaan ostaa pari lisää.
Itse allaskysymykseen.
Lämpötilaa olisi hyvä nostaa asteella-parilla, nykyinen on hieman liian alhainen taistoille.
Kardinaalien määrää voisi kasvattaa ~15-20kpl.
Timanttitetrojen parvikoon jättäisin tuohon, mikäli on pienikin epäilys, että olisivat taistoille "liikaa". Mutta mikäli ei ole syytä huoleen, 10kpl mahtuisi hyvin.
Myös monnisia voisi halutessaan ostaa pari lisää.
-
aurinkoleijona
- Starting Member

kalasto
Joo, sama allas on kyseessä. Kaverini kanssa tässä nettaillaan ja hän oli kirjautuneena sisään, kun itse vastasin. Eli purkki josta kyse on minun ja kaverilla lähes tulkoon sama kokoon pano altaassaan ![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)