Kiinnostusta tilata kiekkoja Jenkeistä?

Kiekkokalojen hoito, ongelmat ym.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
rullarapu
Member
Member
Sukupuoli: Nainen

Kiinnostusta tilata kiekkoja Jenkeistä?

Viesti Kirjoittaja rullarapu »

On ollu puhetta Universal Discuksen kanssa kiekoista, ja hää sanoi että joku muukin suomalainen olis kiinnostunu kiekoista minun lisäksi kun kyselin (en välttämättä itse tilaamassa kuitenkaa muuta jos jollain muulla kiinnostusta sen verran löytyy) että ehdotti josko yhdistää voimat ja kaikki suomalaiset tilaamaan kiekkosia kerralla? :mrgreen: Vaikka nuita suomalaisiakin versioita taitaa tarpeeksi olla myynnissä niinkuin on foorumissa ilmennyt...

Käykää tsekkaa ihmeessä edes ihanat kiekkosten kuvat, Universal Discus-sivuilta! <3

Infoo sinne universalin e-mailiin josko kiinnostusta löytyy ! ! [;)]
Ex-kiekkoilija...
jouniv
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja jouniv »

Muista, että kuviin on valittu parhaat kalat ja et varmasti tule saamaan pienenä ostajana likimainkaan parhaasta päästä. Myyvätkö yksityiselle? Jos myyvät niin olet kait ottanut selvää lentorahdeista. Aika huimia pienille kalaerille jos ylipäätään lähettävät. Jos eivät myy, niin kaupan luulisi haluavan ottaa aika ison satsin, jotta lentorahdit pysyvät järjellisinä. Entäpä sitten lentoajat länsirannikolta? AIka monta mutkaa mutta onnea matkaan.
KatjaN
Senior Member
Senior Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja KatjaN »

Ja EU:n ulkopuolelta tuotaessa on lisäksi kaikki veroasiat ja rajaeläinlääkärin lausunnot... kannattaa tähyillä vaikka tuonne Saksanmaalle päin. Siniriutan kautta on ainakin tilattu muutama kuukausi sitten upeita villejä Saksasta.
rullarapu
Member
Member
Sukupuoli: Nainen

Viesti Kirjoittaja rullarapu »

KatjaN kirjoitti:Ja EU:n ulkopuolelta tuotaessa on lisäksi kaikki veroasiat ja rajaeläinlääkärin lausunnot...
Niin no se on kyllä :)
jouniv kirjoitti:Myyvätkö yksityiselle?
Yksityisillekin näköjään myyvät kyllä, ainakin mielellään niistä oli kertoilemassa kun kyselin ja kovasti jo tarjoamassa.

Ja itse itseäni lainaten:
rullarapu kirjoitti:(en välttämättä itse tilaamassa kuitenkaa muuta jos jollain muulla kiinnostusta sen verran löytyy)
JAAA, itselläni tullut harhaanjohtava virhe tekstiin, "muuta" pitäisi olla "MUTTA" 8O :mrgreen: :roll:
Ex-kiekkoilija...
tiolpu
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja tiolpu »

Oheisen linkin takaa löytyy tietoa kalojen tuonnista EU:n ulkopuolelta. Soitin muutama viikko sitten maa- ja metsätalousministeriöön ja henkilö siellä kertoi, että myöskin EU:n sisäisiin tuonteihin olisi tulossa muutoksia. Eli tältä osin ohjeistuksessa olisi vanhentunutta tietoa.
"Tärkein matka, minkä kukaan voi tehdä,
on mennä toista puolitiehen vastaan."
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Kiekkokalat”