Tropicalin Koi & Goldfish Basic sticks
Valvoja: Moderaattorit
Tropicalin Koi & Goldfish Basic sticks
Syötättekö akvaario kultakaloille Tropicalin valmistamaa (Puolassa ? valmistettu) Koi & Goldfish Basic sticks -lammikkoruokaa?
-
- Junior Member
En syötä. En edes tunne kyseistä ruokaa tai sen maahantuojaa, mikä lieneekään.
Kaippa sitä kaloillensa voi syöttää mitä tahansa mutta reagointi niillä on sitte sen mukaista. Mieluiten en alkaisi leikkimään oudoilla tuotteilla. Itse ainakin pitäydyn näissä tutuissa ja turvallisissa.
Brandin ja luotettavuuden tekemiseen menee hyvälläkin firmalla pitkään... ja mitä olen huomannut, ne pitävät siitä kiinni.
Kaippa sitä kaloillensa voi syöttää mitä tahansa mutta reagointi niillä on sitte sen mukaista. Mieluiten en alkaisi leikkimään oudoilla tuotteilla. Itse ainakin pitäydyn näissä tutuissa ja turvallisissa.
Brandin ja luotettavuuden tekemiseen menee hyvälläkin firmalla pitkään... ja mitä olen huomannut, ne pitävät siitä kiinni.
-
- Starting Member
Tropical Koi & Goldfish basic sticks
Minäpä syötän kyseistä ruokaa karpelleni ja kultakaloilleni ja hyvin näkyy kelpaavan!!
Lieköhän tuo "tuttu ja turvallinen" Tetraa? Eipä ihme kun sitä jokainen kauppias tyrkyttää mutta pitää huomioida ettei se ole yksi ja ainut.
http://www.tropical.com.pl
Enkä näe mitään syytä miksi en syöttäisi kyseistä ruokaa jatkossakin ja ennen kaikkea ottaisin asiasta ensin selvää, kun tuomitsisin rankalla kädellä...![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ja eikä tämä Tropical nyt mikään pikkufirma ole, saati sitten aivan viime vuosina perustettu. Sitä sopii katsoa vaikka:Brandin ja luotettavuuden tekemiseen menee hyvälläkin firmalla pitkään... ja mitä olen huomannut, ne pitävät siitä kiinni.
http://www.tropical.com.pl
Enkä näe mitään syytä miksi en syöttäisi kyseistä ruokaa jatkossakin ja ennen kaikkea ottaisin asiasta ensin selvää, kun tuomitsisin rankalla kädellä...
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Pikkuisen pikkuharakan pikkuiset harakanvarpaat
Minä syötän sitä karppisilleni ja hyvin on kelvannut
Vaihteluhan se virkistää ja on hyvästä. Myös sellainen "tuntematon" ruoka oli minulle [ennen kun ostin] KOI Royal, Seran. Tai no ei se Sera oikeen taida kauhean tuntematon olla. Mutta juu, siis sekin hyvin kelpaa, vaikka aika pieniä ne naksut taisi olla, mutta eipä syöntiä näyttänyt haittaavan
Äh, toivottavasti olin nyt tarpeeks epäselvä, ku epäselvä olin

Äh, toivottavasti olin nyt tarpeeks epäselvä, ku epäselvä olin

~Ann