Kun Sinä mietit myynti-ilmoituksen laatimista, katsotko ensin, kaipaako ostetaan-puolella joku Sinun myynti-artikkeliasi?
Myyjä, luetko ostetaan-palstaa?
Valvoja: Moderaattorit
Myyjä, luetko ostetaan-palstaa?
Mitä merkitystä ostetaan-palstalla on, jos myyjät eivät edes tarjoa siellä oleviin ilmoituksiin tavaraa?
Kun Sinä mietit myynti-ilmoituksen laatimista, katsotko ensin, kaipaako ostetaan-puolella joku Sinun myynti-artikkeliasi?
-
mariana
- Senior Member

- Sukupuoli: Nainen
Voihan sen ajatella myös toisin päin? Ennen kun laittaa ostetaan ilmoituksen kannattaa katsoa onko jo myynnissä haluamaansa tavaraa?
Jos myyjä haluaa myydä tuotteen tarjousten perusteella, on helpompi laittaa ilmoitus myydään osastolle jolloin kiinnostuneet voivat tehdä tarjouksen yv.llä.
Olen kyllä saanut tarjouksia kasveista kun olen laittanut ilmoituksen ostetaan osastolle mutta jos minulla on haussa akvaario, suodatin ym. niin mielelläni kahlaan myydään ilmoituksia itse läpi ja lähestyn myyjää itse jos sopiva löytyy.
Jokainen taplaa tyylillään.![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Jos myyjä haluaa myydä tuotteen tarjousten perusteella, on helpompi laittaa ilmoitus myydään osastolle jolloin kiinnostuneet voivat tehdä tarjouksen yv.llä.
Olen kyllä saanut tarjouksia kasveista kun olen laittanut ilmoituksen ostetaan osastolle mutta jos minulla on haussa akvaario, suodatin ym. niin mielelläni kahlaan myydään ilmoituksia itse läpi ja lähestyn myyjää itse jos sopiva löytyy.
Jokainen taplaa tyylillään.
Re: Myyjä, luetko ostetaan-palstaa?
Hyvinhän se toimii. Olen saanut sitä kautta kaiken mitä olen halunnut. Ei ole tarvinnut edes lukea myydään palstaa.PaulaP kirjoitti:Mitä merkitystä ostetaan-palstalla on, jos myyjät eivät edes tarjoa siellä oleviin ilmoituksiin tavaraa?![]()
Ensin on tullut laitettua ilmoitus ja sitten vasta katsottua muita ilmoituksia. Vaan kaupaksi en ole saanut. Parempi ostaja olen ollut. Kiitos vain myyjille!PaulaP kirjoitti:Kun Sinä mietit myynti-ilmoituksen laatimista, katsotko ensin, kaipaako ostetaan-puolella joku Sinun myynti-artikkeliasi?
Harvemmin myyn, mutta kun myyn niin yleensä tarkistan ensin pikaisesti onko ostetaan-palstalla ilmoitus sellaisesta tavarasta. Kyllä se vaikuttaa toimivan, sillä sinne on tullut laitettua useampi ilmoitus ja vain pari kertaa se ei ole tuottanut tulosta (ja niissäkin tapauksissa ei ole myydään-osiossakaan näkynyt sopivia ilmoituksia).
-
tepy
- Senior Member

Kyllähän noita kumpaakin palstaa tulee seurattua ja lahjoitetaan- ja vaihdetaan- palstat vielä päälle. Itsellä kun sattuu olemaan haussa jonkun verran tavaraa. Partista en saanut lahjoitettua (kumma juttu
) mutta kierteisiä meni, en ole löytänyt valaisimia ostoilmolla enkä myyntipalstaa seuraamalla, kasveja sain ostoilmolla. Muutenkin yhteydenottoja tulee tosi vähän meikäläisen ilmoituksiin, yleensä ei yhtään - 2. Johtuneeko sitten myytävästä/ostettavasta tavarasta vai sijainnista.
Juu, voi voi, mutta jos ostoilmoitusta tehtäessä ei ole ensimmäistäkään sopivaa myynti-ilmoitusta? Tottahan sitä ensimmäisenä kahlaa kaikki myynti-ilmoitukset läpi,. jos jotain etsii... Sitä vaan ostoilmoituksen jättäjänä toivoo, että myyjät tekisivät samoin.mariana kirjoitti:Voihan sen ajatella myös toisin päin? Ennen kun laittaa ostetaan ilmoituksen kannattaa katsoa onko jo myynnissä haluamaansa tavaraa?
-
doriani
- Advanced Member

- Viesti:
Kuin myös, usein luen myös ostetaan-palstaa vaikka mniulla ei olisi mitään mitä olen aikonut juuri nyt myydä. Mutta jos joku etsii jotakin, mitä minulla sattuu olemana ylimääräisenä niin voin sillee ahaa-elämyksenä vastata ilmoitukseen ja tarjota minulta löytyvää tuotettaAnii kirjoitti:Jos laitan myyntiin jotain, niin luen ensin ostetaan palstan, ja jos siellä ei ole ostajaa näkyvissä, laitan ilmoituksen myyntipalstalle.