Suositelkaa nyt ja kehukaa merivesiakvan hankkimista maasta taivaaseen!
Tiemmä vaikka sellainen tulisi laitettua...
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Valvoja: Moderaattorit
Minulle on jäänyt mielikuva, että lopettajia on osaksi sellaisia jotka ovat hankkineet käytetyn ja mahdollisesti ei enää niin hyvässä kunnossa olevan kokonaisuuden. Tämä ei ole oikein hyvä alku ja varmasti tuo pettymyksiä tullessaan. Odotukset ovat suuret mutta tulos ei niin kovinkaan hyvä.janhalo kirjoitti: Kovasti tuntuu aalloissa menevän. Kun itse pari vuotta sitten lähdin matkaan, uusia altaita ja harrastajia tuli tiuhaan tahtiin. En tiedä tuntuuko muista samalta, mutta olen huomaavinani tällä hetkellä enemmän lopettajia kuin harrastuksen pariin tulijoita?
-Alix- kirjoitti:Meikäläiset ainakin hankkivat käytetyn ja erittäin hyväkuntoisen setin (kiitos vaan lopettamisesta Suomijäbä).
HillaR kirjoitti:Te meriveden kanssa lotraajat:
Suositelkaa nyt ja kehukaa merivesiakvan hankkimista maasta taivaaseen!
Tiemmä vaikka sellainen tulisi laitettua...
Ei millään pahalla, mutta ainakin pirun paljon enemmän halua ottaa itse selvää asioista...HillaR kirjoitti:No mitä sitten tarvitsen aloittaakseni harrastuksen?
Budjetti...?
Varmaan siten, että oikeesti luet vähän ensin. Tuskin kukaan alkaa sulle tähän viestiketjuun kirjoittamaan kokonaista luentoa merivesiakvaarion perustamisesta, joten kannattaisi ostaa joku kirja tai lukea netistä. Siniriutassa myydään suomenkielistä merivesiakvaarion perustamisopasta, joka vastaa aika hyvin sun kysymyksiin. Vaikka se maksaa rahaa enemmän kuin nettisivujen plaraaminen, säästät paljon aikaa ja vaivaa kun löydät samat jutut yhdestä lähteestä, ja suomeksi.HillaR kirjoitti:Voisiko mun 150 li6trainen muuttua merivesialtaaksi...?
Miten?
Tyhjennät altaan ja laitat sinne merivesikamat sisään. Jos allas on kehyksellinen, niin http://elpuri.aqua-web.org/faq/index.html#kokolasi.HillaR kirjoitti:Voisiko mun 150 li6trainen muuttua merivesialtaaksi...?
Miten?