Allas on n. viisi vuotta vanha 100l. Vettä vaihdan 50% viikoittain ja puhdistan sisäsuodattimen. Altaassa on hiekkapohja ja
tällä hetkellä siellä uiskentelee
1 hieroglyfipleko (adoptoitu, palaa omistajalleen)
1 partamonni (n.5cm)
3 ottoa
3 kuparimonnista
2 leväbarbia
sekä
1 kääpiöakara (neiti)
En ole tyytyväinen tuohon kalastoon. Sieltä puuttu se jokin..
Mitä muutoksia pitäisi tehdä, että tuonne voisi hommata pieniä ja kilttejä pallokaloja TAI jotain affenia?
Mitä muuta?
Valvoja: Moderaattorit
Mitä muuta?
Mutta Ihaa sanoi itsekseen: "Kirjoittaminen - hmmm, hmm.
Kyniä ja mitä kaikkea. Ylimainostettua, jos minulta kysytte.
Olen hommannut tuonne kerran kuparimonnisia, mutta noilla kolmella kuparilla on aivan selkeästi joku mafia menossa
Viikon kuluttua kun uudet kalat on tulleet altaaseen, ne on löytyny kuolleena pohjalta.
Ja mafia polskuttelee menemään..
siinä on yksi isompi kala ja kaksi hiukan pienempää, jotka tämä pomo ilmeisesti hyväksyy porukkaansa.
Leväbarbit olen ottanu sen vuoksi, koska edellisessä asunnossa akvaarissa oli leväongelma, jonka nuo kalat on posti. Olet oikeassa, leväbarbit on "ylimääräisiä" tuolla kukakohan haluaisi ostaa ne?

Viikon kuluttua kun uudet kalat on tulleet altaaseen, ne on löytyny kuolleena pohjalta.
Ja mafia polskuttelee menemään..

Leväbarbit olen ottanu sen vuoksi, koska edellisessä asunnossa akvaarissa oli leväongelma, jonka nuo kalat on posti. Olet oikeassa, leväbarbit on "ylimääräisiä" tuolla kukakohan haluaisi ostaa ne?
Mutta Ihaa sanoi itsekseen: "Kirjoittaminen - hmmm, hmm.
Voiskohan kyse olla kuparimonnisten kohdalla ennemminki siitä, että uudet monniset ovat stressaantuneet muutosta ja saaneet kenties jonkun tartunnan akvaariokaupasta ja kuolleet siihen (minulla on käynyt näin albiinomonnisten kanssa)? Monniset ovat hyvin rauhallista porukkaa, vaikea kuvitella, että niillä olisi joku mafia siellä.
Naaras (pomo) ja pari koirasta (ne pienemmät) mukana. Odotettavissa munia laseissa...Leena kirjoitti:Olen hommannut tuonne kerran kuparimonnisia, mutta noilla kolmella kuparilla on aivan selkeästi joku mafia menossa![]()
Ja mafia polskuttelee menemään..siinä on yksi isompi kala ja kaksi hiukan pienempää, jotka tämä pomo ilmeisesti hyväksyy porukkaansa.