etukäteen..moniko ottais omppuja jkl:n suunnalta?
Valvoja: Moderaattorit
etukäteen..moniko ottais omppuja jkl:n suunnalta?
Ajattelin hieman etukäteen kysäistä onko jkl:n lähettyvillä (violeteille?) ompuille menekkiä? Kun nuo palluraiset nyt innostu munimaan, niin tietäis antaako noiden munaryppäiden kehittyä vai karsiako pois.. Ennemmin pakastan liiat munina pois kuin pikkupikku omppuina 

Jos myyt kotiloitasi eläinkauppaan niin Jyväskylän Faunatar olisi kiinnostunut ompuistasi.
Itse olen yrittäjä Espoon Isossa Omenassa sijaitsevassa Faunatar-liikkeessä ja mekin olemme hurahtaneet rapuihin ja omppuihin joten soittelin äsken Hannelle Jyväskylään ja Hanne ottaa mielellään kotiloita vastaan, mekin täällä etelässä saamme sitten niistä osamme.
Eli kaksi Faunatar- liikettä voisi etsiä ompuillesi arvoisensa kodit, mikäli se sinulle sopii!
Jyväskylän Faunattaren numero on 014- 211 021 ja Hanne Kakko on yrittäjä jonka kanssa sinun kannattaa asioida.
Terveisin Joana Turpeinen Ison Omenan Faunattaresta
Itse olen yrittäjä Espoon Isossa Omenassa sijaitsevassa Faunatar-liikkeessä ja mekin olemme hurahtaneet rapuihin ja omppuihin joten soittelin äsken Hannelle Jyväskylään ja Hanne ottaa mielellään kotiloita vastaan, mekin täällä etelässä saamme sitten niistä osamme.
Eli kaksi Faunatar- liikettä voisi etsiä ompuillesi arvoisensa kodit, mikäli se sinulle sopii!
Jyväskylän Faunattaren numero on 014- 211 021 ja Hanne Kakko on yrittäjä jonka kanssa sinun kannattaa asioida.
Terveisin Joana Turpeinen Ison Omenan Faunattaresta