Nurmijärveläiset akvaarioharrastajat
Valvoja: Moderaattorit
-
- Advanced Member
- Sukupuoli: Nainen
Nurmijärveläiset akvaarioharrastajat
Nurmijärvelläkin alkaa tuntua olevan alan harrastajia ja mietin että äidin kanssa järjestetään marraskuussa akvaarioharrastajien kesken tapaaminen.
Nyt kaipaamme sopivaa tapaamis päivää jolloin me voisimme kokoontua. Itselläni on tiedossa ainakin 5 kiinnostunutta minun ja äitini lisäksi, mutta lisää voi tulla ilmi.
Joskus myöhemmin voimme ajatella jos Nurmijärvellekkin perustetaan oma akvaarioseura. Vaikka itse kuulun Keski-Uudemaan Akvaarioseuraan, joka on Järvenpäässä, mutta suurin osa Nurmijärveläisistä ei varmaan sinne asti viitsi lähteä joten siksi oma seura olisi paikallaan. Mutta tulevaisuus näyttää onko Nurmijärvellä seura vai ei.
Osa aqua-web palstan lukijoista ei ole vielä tänne rekisteröitynyt, mutta saatte tällä tavalla tietoonne tästä asiasta jos joukossa on Nurmijärveläisiä harrastajia.
Nyt kaipaamme sopivaa tapaamis päivää jolloin me voisimme kokoontua. Itselläni on tiedossa ainakin 5 kiinnostunutta minun ja äitini lisäksi, mutta lisää voi tulla ilmi.
Joskus myöhemmin voimme ajatella jos Nurmijärvellekkin perustetaan oma akvaarioseura. Vaikka itse kuulun Keski-Uudemaan Akvaarioseuraan, joka on Järvenpäässä, mutta suurin osa Nurmijärveläisistä ei varmaan sinne asti viitsi lähteä joten siksi oma seura olisi paikallaan. Mutta tulevaisuus näyttää onko Nurmijärvellä seura vai ei.
Osa aqua-web palstan lukijoista ei ole vielä tänne rekisteröitynyt, mutta saatte tällä tavalla tietoonne tästä asiasta jos joukossa on Nurmijärveläisiä harrastajia.
Viimeksi muokannut Anna-Marjatta, 20:52, 09.10.2022. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Advanced Member
Näillä näkyminen mahdollinen tapaaminen olisi 24.11 Myllykukossa.
Kannattaa mielummin ottaa yhteyttä Yv:n kautta tai sitten soitella minulle.
Siitä kellon ajasta ilmoittaisin vielä sen, että ajattelin että se olisi kello 19-21.00. Onko liian myöhäinen ajankohta? Ainakin suurin osa kerkeisi syömään jotain kun pääsee töistä ja jos nälkä yllättää niin myllykukosta saa iltapalaa.
Kannattaa mielummin ottaa yhteyttä Yv:n kautta tai sitten soitella minulle.
Siitä kellon ajasta ilmoittaisin vielä sen, että ajattelin että se olisi kello 19-21.00. Onko liian myöhäinen ajankohta? Ainakin suurin osa kerkeisi syömään jotain kun pääsee töistä ja jos nälkä yllättää niin myllykukosta saa iltapalaa.
-
- Advanced Member
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: Turun akvaarioystävät
- Sukupuoli: Mies
- Viesti:
Tiedoksi, että olemme sopineet, että K-UAS ry. alkaa harjoittaa toimintaa nurmijärveläisille Nurmijärvellä. Toiminta on aluksi seuramme alaista, mutta tarvittaessa Nurmijärven porukka pystyy järjestäytymään vaikkapa Nurmijärven akvaarioseuraksi.
Erityiskiinnostuksen kohteena harvinaisemmat synnyttävät hammaskarpit (tällä hetkellä kääpiö-, metalli- ja sirppihammaskarppeja ja seepralimioita) ja monniset (tällä hetkellä mustaselkä-, panda-, pikku-, sihti- ja somamonnisia).
-
- Advanced Member
Huomenna otamme puheeksi tästä asiasta, oikeasti minä otan puheeksi ja myöhemmin selviää mitä päätimme. Ilmoitan siitä sinulle JukkaV, mitä päätimme.JukkaV kirjoitti:Tiedoksi, että olemme sopineet, että K-UAS ry. alkaa harjoittaa toimintaa nurmijärveläisille Nurmijärvellä. Toiminta on aluksi seuramme alaista, mutta tarvittaessa Nurmijärven porukka pystyy järjestäytymään vaikkapa Nurmijärven akvaarioseuraksi.
Jos Nurmijärvellä alkaa K-UAS ry harjoittaa toimintaa niin vasta 1.1.2005 alkaen. Varmaa ei ole, mutta mahdollisista jotka sitä haluavat.
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: Turun akvaarioystävät
- Sukupuoli: Mies
- Viesti:
Hupsista, yksi sana tässäkin jäi lisäämättä... KUAS voi alkaa harjoittaa toimintaa nurmijärveläisille Nurmijärvelläkin.
Erityiskiinnostuksen kohteena harvinaisemmat synnyttävät hammaskarpit (tällä hetkellä kääpiö-, metalli- ja sirppihammaskarppeja ja seepralimioita) ja monniset (tällä hetkellä mustaselkä-, panda-, pikku-, sihti- ja somamonnisia).
-
- Advanced Member
Päätimme pysyä vielä epävirallisena seurana, ainoa minkä päätimme liitymme seuraan tai ei niin pidämme yllä omaa "Nurmijärveläiset akvaarioharrastajat yhteystietolistaa", josta saavat harrastajat toisensa tarvittaessa kiinni. (jos joku tarvitsee apua ym...)
Kyseinen lista jaetaan vain niille jotka on omasta halustaan tietonsa antaneet listaan. (Lista lähetetään postin kautta) Listasta voi poistaa omat tietonsa jos lopettaa harrastuksen tai sitten voi muuttaa yhteystietoja.
Minä pidän kyseistä listaa yllä.
Kyseinen lista jaetaan vain niille jotka on omasta halustaan tietonsa antaneet listaan. (Lista lähetetään postin kautta) Listasta voi poistaa omat tietonsa jos lopettaa harrastuksen tai sitten voi muuttaa yhteystietoja.
Minä pidän kyseistä listaa yllä.
-
- Advanced Member
-
- Advanced Member
-
- Advanced Member
Heippa hei!
Olisiko aika taas tavata koko porukka? Koskas meille Nurmijärveläisille sopisi taas tapaamispäivä ja aika?
Ehdotuksia kehään.
Äitini lupasi että seuraava tapaaminen pidetään hänellä, osoitteessa Kalliotie 3 A 4, 01900 Nurmijärvi

Ja saksantilausta olen äitini kanssa suunnittelemassa, mites te muut?
Olisiko aika taas tavata koko porukka? Koskas meille Nurmijärveläisille sopisi taas tapaamispäivä ja aika?
Ehdotuksia kehään.
Äitini lupasi että seuraava tapaaminen pidetään hänellä, osoitteessa Kalliotie 3 A 4, 01900 Nurmijärvi

Ja saksantilausta olen äitini kanssa suunnittelemassa, mites te muut?
-
- Advanced Member
-
- Advanced Member
Kun kerran ehdotuksia (tai kommenttia asian suhteen) ei tullut niin sovitaan sitten 24.8.2005 Myllykukossa kello 19-21.00. (tapaaminen voi alkaa myöskin kello 18.00 jos menee myöhäiseksi jollakulla, soita minulle jookos) Uudet otan vastaan aulassa jossa on automaatti josta mennään pöytään istumaan. Emme siis tapaa äidin luona, varsinkaan syksyn ekana tapaamispäivänä.
Keskiviikkona mietimme syksyn tapaamisia ym... muuta mitä kivaa teemme ja suunnitellaan kaikkea kivaa. Eikun mukaan kaikki kiinnostuneet suunnittelemaan myös.
Jos joku kiinnostunut tulee myöhemmin paikalle niin laitan pöytäämme lapun keitä olemme tai soittamalla löytää ainakin meidät.
Anna-Marjatta Koskinen 050-432 6199
Keskiviikkona mietimme syksyn tapaamisia ym... muuta mitä kivaa teemme ja suunnitellaan kaikkea kivaa. Eikun mukaan kaikki kiinnostuneet suunnittelemaan myös.
Jos joku kiinnostunut tulee myöhemmin paikalle niin laitan pöytäämme lapun keitä olemme tai soittamalla löytää ainakin meidät.
Anna-Marjatta Koskinen 050-432 6199
-
- Advanced Member
-
- Advanced Member
Re: Kymysys!
En vastaa muiden puolesta, mutta jos minulta kysytään niin nopeaa palvelua olen saanut Helsingin Akvaariokeskuksesta jos hätä tulee. Kyseisen liikkeen jälkeen tulee Hyvinkään salamanteri/akvaariokulma, Järvenpään faunatar jnee.. Lähin kauppa taitaa olla Klaukkalassa, mutta Nurmijärvelle avataan uusi lemmikkiliike.Doblen kirjoitti:Mikä on lähin tai paras akvaarioliike missä käytte nurmijärveltä?
Mä oon kalahankinnoissa käyttäny Tikkurilan Akvaario Kurkea. Ruuat ym. oon nyt viime aikoina hankkinu Saksasta. Itse en ole Klaukkalan kaupassa (nimeä en edes muista
) käyny. Minkälainen ja mihin ja milloin lemmikkieläinliike avataan Nurmijärvelle?
Ai-niin, koitan tulla huomenna tapaamiseen, ellen tästä tämän enempää kipeydy (flunssanpoikasta....
)

Ai-niin, koitan tulla huomenna tapaamiseen, ellen tästä tämän enempää kipeydy (flunssanpoikasta....

-
- Advanced Member
Nurmijärven Akvaarioharrastajien kerhoilta 28.9.2005 kello 19-21.00
Rämiksen valmistusta
Suunnitellaan Turun akvaariotukun reissua 1.10.2005 (kello 10-13.00 auki)
Suunnitellaan 26.10.2005 kerhoiltaa
Toivoisin että kiinnostuneet ilmoittaisi tulostaan minulle 25.9.2005 mennessä joko sähköpostilla tai Yv:llä jotta osaisimme hankkia valmistus aineet ajoissa. Osallistujien kesken jaetaan valmistusaineiden kustannukset. Muistahan ilmoittaa jos et aio valmistaa rämiksiä.
Jos emme valmista rämiksiä niin kerhoilta on ainakin 28.9.2005 jolloin suunnitellaan reissua Turun akvaariotukkuun ja seuraavaa kerhoiltaa...
Rämiksen valmistusta
Suunnitellaan Turun akvaariotukun reissua 1.10.2005 (kello 10-13.00 auki)
Suunnitellaan 26.10.2005 kerhoiltaa
Toivoisin että kiinnostuneet ilmoittaisi tulostaan minulle 25.9.2005 mennessä joko sähköpostilla tai Yv:llä jotta osaisimme hankkia valmistus aineet ajoissa. Osallistujien kesken jaetaan valmistusaineiden kustannukset. Muistahan ilmoittaa jos et aio valmistaa rämiksiä.
Jos emme valmista rämiksiä niin kerhoilta on ainakin 28.9.2005 jolloin suunnitellaan reissua Turun akvaariotukkuun ja seuraavaa kerhoiltaa...
-
- Advanced Member
-
- Advanced Member
Nurmijärveläisiä koskee myös tämä:
http://www.aqua-web.org/forum/viewtopic.php?t=62327
Mukaan myös tekin harrastajat. Minun kyydissäni pääsette ettei tarvi jokaisen omalla autolla lähteä Järvenpäähän. Autooni mahtuu minun lisäkseni 4 tyyppiä.
http://www.aqua-web.org/forum/viewtopic.php?t=62327
Mukaan myös tekin harrastajat. Minun kyydissäni pääsette ettei tarvi jokaisen omalla autolla lähteä Järvenpäähän. Autooni mahtuu minun lisäkseni 4 tyyppiä.
-
- Advanced Member