Mikähän tämän "virallinen" siis myyntinimi on?

Kiekkokalojen hoito, ongelmat ym.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Kissamonni
Junior Member
Junior Member

Mikähän tämän "virallinen" siis myyntinimi on?

Viesti Kirjoittaja Kissamonni »

http://www.petsforum.com/aquageo/Poster ... /E0304.jpg

Olen pihalla näissä nimissä, kun kiekkoja on niin moneen lähtöön ja pieni ero voi sitten ollakin ihan eriniminen....

Onkohan kenties myyty monellakin nimellä, olisi hauska tietää...?
Misu
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja Misu »

Minulla on yksi tuollainen muuten samalla kuvioinnilla, mutta hieman keltaisempi väriltään. Sun Red, jota tuo ei kuitenkaan välttämättä ole oranssihtavuutensa vuoksi... Mutta voihan tuo olla Pigeon Blood:kin tai jotain ihan muuta. :?
Kissamonni
Junior Member
Junior Member

Niin, kuva huono vähän...

Siis kiekossa on mustia pisteitä ja punainen on aika syvänoranssi... Joo, onkin sitten vähän vaikeampi tietää mikä tuo on...

Kun ehkäpä haluaisin laittaa kaikki samanvärisiä, mutta pitäisi tietää millä nimellä niitä sitten tilailee, etttei kaikki sitten ole erivärisiä, vaikka olisikohan sekään hassumpi akvaario...
Misu
Advanced Member
Advanced Member

Joo, minunkin Sun Red:ssä on mustaa evissä ja vähän muuallakin reunoilla ja on taas hyvin keltainen.

Minulla on sekametelisoppa (2 x Royal Blue, 1 x Sun Red, 2 x Bigeon Blood, 1 x Brilliat Turquoise ja 1 x Red Marlboro), halusin silloin aikanaan kaikenlaisia värejä...Nyt ottaisin ehkä tuota Royal Blue:ta vain jos nyt hankkisin kalat mutten kyllä halua luopua noista sekametelisopan tyypeistä. 8-)
Kissamonni
Junior Member
Junior Member

Näin muuten todella hienon kiekon ja en ole vastaavaa nähnyt edes netissä väritykseltään, miettinyt tässä, että laitanko kolmannen värin, iso ja upea kiekko olisi tarjolla...
jos kerran noin on ettei tule harmittamaan kun on erivärisiä.
Kiekot ovat kyllä kaikki upeita. Ja netti ei todellakaan aina toista niitä upeita värejä mitä niissä on...

Alunperin oli kyllä aikomus perustaa kiekkoallas jossa on vain ja ainoastaan keltaisia ja oransseja tai punaisia kiekkoja, makunsa kullakin...

Nyt olen ihastunut myös sinisiin... ja tässähän on ihan mahdottomuus saada kaikkia värejä, on niitä sen verran paljon!!!

Kun antaa pikkusormen jne.

------------------

Onko kutupareja noista erivärisistä ja ovatko tehneet poikasia?
Misu
Advanced Member
Advanced Member

Re: Onko kutupareja?

Kissamonni kirjoitti:Onko kutupareja noista erivärisistä ja ovatko tehneet poikasia?
Tarkoitatko kysyä minulta, onko minun eriväriset tehneet poikasia?

Vastaan joka tapauksessa oli miten oli. Toinen pari on muninut muttei sen kummempaa, toinen pari on muninut ja poikaset kuoriutuneet muutaman kerran. Ovat olleet pääaltaassa, joten poikaset ovat hävinneet sen siliän tien kun ovat lasista irronneet.
Kissamonni
Junior Member
Junior Member

Joo tarkoitin kysyä sinulta...

Siis, tarvitsee laittaa sitten pleksin ja erottaa muu akvaario niistä vanhemmista plus poikasista...
Mutta jos sitten sattuu vanhemmat syömään poikaset niis sitten on hankalampi homma...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Kiekkokalat”