Akvaariontauslöytö

Barbit, rasborat, seeprakalat, kardinaalikalat jne.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
subavdi
Junior Member
Junior Member

Akvaariontauslöytö

Viesti Kirjoittaja subavdi »

Muuhun kuin kodin siivoamiseen liityvistä syistä menin eilen nostamaan 128-litraisen alla olleen pienemmän, vedettömän altaan uuteen paikkaan. Allas oli ollut tuon toisen alla ainakin viime syksystä, tai paljon pidempään.
Ja siellä oli 128-litraisen kiilakylkiä rivissä 3 kuivuneena pois nostetun takana, patterin alla. Ovat kyllä kiilakyljet lajina ensimmäinen noin innokkaasti altaasta poispyrkivä porukka minun altaissani.
Ja miksi en ole ainemmin kiinnittänyt huomiota kolmen kalan puuttumiseen? Siksi, että yli 20 kalan kiilaparvi ei koskaan pysy niin kauan paikoillaan, että voisin niiden määrän varmasti laskea. Olen jo talven aikana epäillyt kalojen vähentyneen, kun satunnaisissa laskuyrityksissä olen päässyt enää 19-22 määriin entisten 23-25 sijaan.
Täytynee verkottaa tms. päälilaisien avoinna olevat takakulmat, joista menee altaaseen mm. ulkopumpun mutkat ja lämmitysen sähköjohto.
-Noniin. Nyt sinä sitten juutuit kunnolla kiinni, sanoi Pikku Myy - Olet liian paksu.
-EI. Puut kasvavat liian lähekkäin, vastasi Muumi.
-Hengitä ulos! Jatkoi Pikku Myy.
KatjaS
Member
Member
Sukupuoli: Nainen

Viesti Kirjoittaja KatjaS »

Kiilakyljet ovat ihan mahottomia hyppimään.
Puolisen vuotta sitten vaihdoin akvaarioni isompaan. Siirtovaiheessa viisi kiilakylkeä vaelsi pitkin lattiaa 8O .
Ei niitä kovin paljoa tarvitse pelästyttää, kun jo opettelevat lentämään.
Karakorumin Aristokraattinen Tarkka- ampuja ja Junttikylän Akateeminen Syöppö
190 litraa, kissoja, koiria ja armoton määrä lampaita.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Särkikalat”