06.30 pikkusiskoni Oona heräsi veden ääneen, ja jäi sitä sänkyyn ihmettelemään.
07.00 Oona tajusi vihdoin mennä ihmettelemään mistä ääni tuli. "akvaario vuotaa!" Paniikki, oona mietti kelle ensin siitä mennä kertomaan. Juoksi kuitenkin vanhempien huoneeseen.
Tosi miellytttävä herätys minulle, "lari, sun akvaario vuotaa!" . Pomppasin sängystä enkä voinut uskoa, mutta totta se oli

Nyt kasvit on saavissa hiekan kanssa. Saavissa vettä pyörittää altaan suodatin. En usko että kaikki niistä selviää, tärkein olisi kuitenkin pelastaa miekkikset ja melalehdet. Kalat on nokka kiinni lasissa 60 litraisessa, toivottavasti pärjäävät siinä noin viikon (osan voin laittaa kasvien kanssa saaviin).
Ette (suurinosa) osaa kuvitella minkälainen olo nyt on, kun en kerran itsekkään kunnolla. Mutta harmittaa ja on kuitenkin toiveikas olo. Nyt (mitä olen jo jonkun aikaa toivonut) voin aloittaa kaiken alusta, ja huolella aloitankin.
Äitienpäiväylläri on tähän tungettu siksi, koska äiti on tosissaan luopumassa minun altaasta. Se ei kuulemma uskalla enää antaa minun laittaa siihen vettä, huomenna se on kuulemmä lähössä lasinkeräykseen. Mutta arvatkaa luovutanko näin vähästä.
Minua vain arveluttaa osaanko korjata allasta vaikka hyvät neuvot löytäisinkin.
![Evil or Very Mad [}:)]](./images/smilies/icon_evil.gif)