Kaloja 600 litraan
Valvoja: Moderaattorit
Kaloja 600 litraan
Tarvitsisin apua 600 litraisen kalastoon. Minulla on omasta takaa 5 lehtikalaa (1 kutupari), 5 partista, 2 leväbarbia sekä 2 tiikerinuoliaista. Nämä tulisivat siirtymään kyseiseen akvaarioon.
Tikruille ja leviksille ajattelin hankkia kavereita. Riittäisikö tiikerinuoliaisparven kooksi kolme yksilöä?
Mahtuisiko 600 litraan vielä jotain muita kaloja jotka tulisivat toimeen em kanssa? Esim tetroja?
Tikruille ja leviksille ajattelin hankkia kavereita. Riittäisikö tiikerinuoliaisparven kooksi kolme yksilöä?
Mahtuisiko 600 litraan vielä jotain muita kaloja jotka tulisivat toimeen em kanssa? Esim tetroja?
Re: Kaloja 600 litraan
Leväbarbeja voisi olla enemmän, ainakin 6 yhteensä kuin myös tiikerinuoliaisia. Lehtikalojen kanssa et voi pitää ainakaan pienempiä tetroja kuten neontetroja jotka ovat lehtikalojen luonnollista ravintoa. Tässä sinulle linkki josta voit katsoa tietoja erilaisista tetroista ja niiden vaatimista olosuhteista.teeh kirjoitti:Tarvitsisin apua 600 litraisen kalastoon. Minulla on omasta takaa 5 lehtikalaa (1 kutupari), 5 partista, 2 leväbarbia sekä 2 tiikerinuoliaista. Nämä tulisivat siirtymään kyseiseen akvaarioon.
Sitruunatetrat ja lehtikalat
Jos hankin sitruunatetroja niin päätyvätköhän ne lehtikalojen lounaaksi? Onko kokemuksia?
Re: Sitruunatetrat ja lehtikalat
Eivät päädy lehtikalojen ruuaksi. On kokemuksia lehtikalojen ja sitruunatetrojen yhteiselosta. Ainakin minulla tulivat sopuisasti toimeen.teeh kirjoitti:Jos hankin sitruunatetroja niin päätyvätköhän ne lehtikalojen lounaaksi? Onko kokemuksia?