Mulla on sellainen halpa valkuaisvaahdotin joka on toiminut moitteettomasti mutta kun siitä lähtee niin kova ääni että hermot ei saa lepoa, aluksi ei haitannut mutta nyt kun joudun nukkumaan samassa huoneessa.
Oliskos jollain myydä tai ehdottaa jotain vaihtoehtoa? (akva on 150L)
Vaahdottimesta asiaa?
Valvoja: Moderaattorit
-
- Starting Member
Vaahdottimesta asiaa?
Calo anor na ven
KAH-loh AH-nore nah vehn
may the sun shine on your road
KAH-loh AH-nore nah vehn
may the sun shine on your road
Re: Vaahdottimesta asiaa?
Meriakva samassa huonessa missä nukkuu on kyllä pikkasen ongelmallinen.Fisutytteli kirjoitti:Mulla on sellainen halpa valkuaisvaahdotin joka on toiminut moitteettomasti mutta kun siitä lähtee niin kova ääni että hermot ei saa lepoa, aluksi ei haitannut mutta nyt kun joudun nukkumaan samassa huoneessa.
Mutta kokeile väsätä vaimennin vaikka limupullosta. Eli vedä ilmaletku sinne sisään. Yleensä auttaa.
Quidquid latine dictum sit, altum sonatur.
Re: Vaahdottimesta asiaa?
Kuis niin, muistan vielä elävästi kun kävin Hynden luona kylässä vanhassa kämpässä. Akvaarion jyrinän kuuli suunnilleen porraskäytävään ja sänky oli akvaarion vieressäSilakka kirjoitti: Meriakva samassa huonessa missä nukkuu on kyllä pikkasen ongelmallinen.

Tuo minulta hommattu vaahdotin on Sander Model 1 !!!!kalastaja kirjoitti:Mulla olis myydä sanderin model 2. Tarvitsee kiertovesi pumpun ja uudet hohkapuut ilmastimen saat mukana. Ostin kyseisen vaahdottimen käytettynä lusselta enkä tullutkaan laittaneeksi sitä altaaseeni kun sen koko vähän paisui suunnittelu vaiheessa...
Vaahdotin käy 250l asti. ja hinnaksi 40e
Kaikki saa ja kaikilta saa mutta kaikki ei saa kaikilta !
Kaikki saa ja kaikilta saa mutta kaikki ei saa kaikilta !
-
- Starting Member