Haluaisin helmipartaimumonneja
Valvoja: Moderaattorit
Haluaisin helmipartaimumonneja
Haluaisin ostaa helmipartaimumonneja pääkaupunkiseudulta. Missä eläinkaupassa niitä olisi saatavilla ja mikä niiden hinta on? Tietääkö kukaan?
Minulla on jo 3 partaimumonnia mutta helmet kuulemma tulevat niiden kanssa ihan hyvin toimeen. Niin ainakin täällä keskustelupalstalla sanottiin...
Kiitos jo etukäteen tiedoista!
Minulla on jo 3 partaimumonnia mutta helmet kuulemma tulevat niiden kanssa ihan hyvin toimeen. Niin ainakin täällä keskustelupalstalla sanottiin...
Kiitos jo etukäteen tiedoista!
-
- Katalysaattori
- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Helmipartamonneja (ei helmipartaIMUmonneja), niiden hintaa ja saatavuutta, voisit kysellä vaikkapa Helsingin Akvaariokeskuksesta.
Kuinka iso allas sinulla on? Nuo nykyisetkin partamonnisi tarvitsevat jo jonkin verran lääniä.
Kuinka iso allas sinulla on? Nuo nykyisetkin partamonnisi tarvitsevat jo jonkin verran lääniä.
Kun syö kylliksensä, ajattelee sivistyneesti ja ihmeen hienosti monesta asiasta.
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: HAS
On tullut muutamakin lähetys Ruotsista tässä helmi-maaliskuussa. Muutamia kappaleita kerrallaan ja ovat kyllä menneet heti.JustinSan kirjoitti:Eipä ole Akvaariokeskuksessa kyllä ainakaan mun silmiini helmipartamonneja sattunut, tähtipartamonneja ja timanttipartamonneja kyllä.
528 l: Corydoras sterbai, L-134, Liosomadoras oncinus, Platydoras costatus, Megalechis thoracata, Moenkhausia pittieri
125 l: Corydoras pygmaeus, Neocaridina davidi var. red, Poecilia wingei
120l: L. oncinus, P. wingei
125 l: Corydoras pygmaeus, Neocaridina davidi var. red, Poecilia wingei
120l: L. oncinus, P. wingei
-
- Imperaattori
- Sukupuoli: Mies
- Viesti:
Eikös ne tähtipartikset ja timanttipartikset kuulu just helmipartamonnien ryhmäänJustinSan kirjoitti:Eipä ole Akvaariokeskuksessa kyllä ainakaan mun silmiini helmipartamonneja sattunut, tähtipartamonneja ja timanttipartamonneja kyllä.
Akvaario Kurjessa on ajoittain myynnissä jotain helmipartamonnilajia.

There are no facts, only interpretations. -- Friedrich Nietzsche
Juu, kuuluvat kuuluvatKaizu kirjoitti: Eikös ne tähtipartikset ja timanttipartikset kuulu just helmipartamonnien ryhmään

Kurjen kaloista puhuin "jonain helmipartamonnilajina" koska ihan varmaa tunnistusta L-183:ksi ei ole saatu tehtyä, mutta kaikki kyllä viittaisi siihen, että kyseessä on ihka aito "helmipartamonni" L-183.

"Normal Person + Anonymity + Audience = Total Fuckwad." - Penny Arcade