![Evil or Very Mad [}:)]](./images/smilies/icon_evil.gif)

Valvoja: Moderaattorit
Tähän väliin: Kyllä myyjän duunia on erittäin moni muukin juttu kun asiakaspalvelu. Joskus asiakas on pakko laittaa odottamaan kun laitetaan esim. tilauksia koneelle.iki-otuz kirjoitti:Myyjä vain puuhasi omiaan, vaikka olin aiemmin sanonut että haluan ostaa kiilakylkiä.
Tähän voinen sanoa, että lakia rikkoo tällöin kalan ostaja, ei myyjä. Jos järkipuhe ei tehoa on se ostajan vika. Ei myyjät voi ottaa vastuuta kaikkien edesvastuuttomien henkilöiden kohdalla. Sen saa kokea vasta sitten kun on töissä akvaarioliikkeessä.Eenokki-setä kirjoitti:Itse kun olin kerran eläinkaupassa, niin siellä oli samaan aikaan nuori nainen ja satuin kuulemaan, kuinka tämä nainen kyseli, että voiko kultakalaa pitää sellaisessa pienessä, muutan litran maljassa, johon myyjät
kyllä alkuun sanoivat, että ei voi, koska tuollainen malja ei ole sopiva kultakalan koti. No, kun tuo asiakas kuitenkin jaksoi tarpeeksi pitkään jankuttaa tahtovansa kultakalan maljaan, niin lopulta myyjä myi hänelle kultakalan, vaikka tiesi kalan joutuvan huonoihin oloihin. Aika kummaa minusta, kun ensin sanoo, että kultakala EI sovellu sellaiseen pieneen maljaan, mutta sitten kuitenkin myy sellaisen sinne.
Enpä silti myisi jos olisin itse myyjänä. Kalojen hyvinvointi ja pääsy oikeanlaiseen akvaarioon on tärkeämpi kuin myynti.Miten itse toimisitte tässä tilanteessa?
Aijaa. Ja pian leviäisi myös tieto että kaloja myydään liian pieniin altaisiin. Ei tämäkään ole liikkeelle hyväksi.pian leviäisi tieto ettei liikkeessä myydä kaloja ja kohtelu on hyvin töykeää. Siinä kohtaa tälläinen työntekijä saa kenkää...
Mutu -tuntumalla kuvittelisin, että tuo ensimmäinen tapaus olisi todennäköisempi. Suurin osa akvaarioharrastajista ei liene tätä a-w:n valveutunutta porukkaa, joka boikotoisi väärin tehnyttä liikettä.maketzu kirjoitti:Aijaa. Ja pian leviäisi myös tieto että kaloja myydään liian pieniin altaisiin. Ei tämäkään ole liikkeelle hyväksi.Riikka_M kirjoitti:pian leviäisi tieto ettei liikkeessä myydä kaloja ja kohtelu on hyvin töykeää. Siinä kohtaa tälläinen työntekijä saa kenkää...