Uusi allas..

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Demi
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja Demi »

niinpä, kuten sanoin, itse en uskaltaisi kiekkojen kanssa tehdä mitään tällaisia extreme-siirtoja.. jokainen taplaa tyylillään..
ukormi
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja ukormi »

Demi kirjoitti:niinpä, kuten sanoin, itse en uskaltaisi kiekkojen kanssa tehdä mitään tällaisia extreme-siirtoja.. jokainen taplaa tyylillään..
Rohkea rokan syö :D

Jos olisi luonnonkiekkoja jotka eivät ole moiseen "tottuneet" niin olisi hieman eri juttu. Nämä ovat suomituotantoa ja on niiden paljon parempi tuolla olla kuin saavissa tai entisessä liian pieneksi käyneessä altaassa.
kimster
Junior Member
Junior Member

matto..

Viesti Kirjoittaja kimster »

Pakko kysyä. Laitoitko mitään maton ja lasin väliin ettei matto imee itsensä kiinni lasiin? Meillä kun leikkasin niitä pikkupalasia reisusti sinne taakse, että 10cm väliin on niitä 1x1x1cm palasia lasin ja maton välissä. Mutta en ole varma että oliko se tarpeen.. (ja se tekee maton nostaminen pois vähän vaikeampi vaikka ei siinä oikein mitään merkitys ole)

KIM
--
"..kiekot vie sydämen, jauhettu mielellään ensiksi blenderissä.."
1000L altaassa kiekkoja 35kpl (BT, Pigeon, SE, Golden)
ukormi
Junior Member
Junior Member

Re: matto..

kimster kirjoitti:Pakko kysyä. Laitoitko mitään maton ja lasin väliin ettei matto imee itsensä kiinni lasiin? Meillä kun leikkasin niitä pikkupalasia reisusti sinne taakse, että 10cm väliin on niitä 1x1x1cm palasia lasin ja maton välissä. Mutta en ole varma että oliko se tarpeen.. (ja se tekee maton nostaminen pois vähän vaikeampi vaikka ei siinä oikein mitään merkitys ole)

KIM
Laitoin sinne kahdeksan kappaletta noin 2 sentin pituista palasta sitä listaa millä nostettiin maton kannakkeet irti lasista. Ei pitäisi päästä imemään lasiin kiinni vaikka olisi hieman enemmänkin imua pumpussa.
tinkero
Junior Member
Junior Member
Sukupuoli: Nainen

Viesti Kirjoittaja tinkero »

Kyllä on upea allas!
Rakensitko itse tuon "kuuvalon"? katselin yksiltä sivuilta kun joku oli sellaisen itselleen rakentanut, hienon näköinen olisi!
ukormi
Junior Member
Junior Member

Nyt on pöly ja moska laskeutunut ja vesi on kirkasta.

Tuossa on muutama kuva..Ja projekti jalustaa lukuunottamatta valmis.
Hieman kasvoi projekti siitä mitä suunnittelin, mutta ihan hyvä tuo on.
Ehkäpä se monimetalli olisi vielä pikantti lisä, sillä kun saa sitä veden väreilyä mukavasti esille.

"Oikeat" kuuvalot tulevat lähiaikoina, nyt kuuvaloa leikkii spotit katossa.

ALLAS
ALLAS
ALLAS
FISUT
FISUT
FISUT
FISUT
Hullu
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja Hullu »

Upea tuo tausta, harmittaa kun en ole itse tajunnut että saa valmiina tuollaisia! Sitten joskus vielä!!

Tuo 'myönnytys' on muuten aivan hirveä... ;P

Meinaatko kasvillisuutta lisätä? Olen jotenkin ajatellut että kiekot olisi arkoja kaloja, mutta ilmeisesti pitävät aukeastakin? Onko kuuvalo ihan omaksi iloksi vai onko sillä jokin suurempi merkitys?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”