Uusi allas..
Valvoja: Moderaattorit
Rohkea rokan syöDemi kirjoitti:niinpä, kuten sanoin, itse en uskaltaisi kiekkojen kanssa tehdä mitään tällaisia extreme-siirtoja.. jokainen taplaa tyylillään..

Jos olisi luonnonkiekkoja jotka eivät ole moiseen "tottuneet" niin olisi hieman eri juttu. Nämä ovat suomituotantoa ja on niiden paljon parempi tuolla olla kuin saavissa tai entisessä liian pieneksi käyneessä altaassa.
matto..
Pakko kysyä. Laitoitko mitään maton ja lasin väliin ettei matto imee itsensä kiinni lasiin? Meillä kun leikkasin niitä pikkupalasia reisusti sinne taakse, että 10cm väliin on niitä 1x1x1cm palasia lasin ja maton välissä. Mutta en ole varma että oliko se tarpeen.. (ja se tekee maton nostaminen pois vähän vaikeampi vaikka ei siinä oikein mitään merkitys ole)
KIM
KIM
--
"..kiekot vie sydämen, jauhettu mielellään ensiksi blenderissä.."
1000L altaassa kiekkoja 35kpl (BT, Pigeon, SE, Golden)
"..kiekot vie sydämen, jauhettu mielellään ensiksi blenderissä.."
1000L altaassa kiekkoja 35kpl (BT, Pigeon, SE, Golden)
Re: matto..
Laitoin sinne kahdeksan kappaletta noin 2 sentin pituista palasta sitä listaa millä nostettiin maton kannakkeet irti lasista. Ei pitäisi päästä imemään lasiin kiinni vaikka olisi hieman enemmänkin imua pumpussa.kimster kirjoitti:Pakko kysyä. Laitoitko mitään maton ja lasin väliin ettei matto imee itsensä kiinni lasiin? Meillä kun leikkasin niitä pikkupalasia reisusti sinne taakse, että 10cm väliin on niitä 1x1x1cm palasia lasin ja maton välissä. Mutta en ole varma että oliko se tarpeen.. (ja se tekee maton nostaminen pois vähän vaikeampi vaikka ei siinä oikein mitään merkitys ole)
KIM
Nyt on pöly ja moska laskeutunut ja vesi on kirkasta.
Tuossa on muutama kuva..Ja projekti jalustaa lukuunottamatta valmis.
Hieman kasvoi projekti siitä mitä suunnittelin, mutta ihan hyvä tuo on.
Ehkäpä se monimetalli olisi vielä pikantti lisä, sillä kun saa sitä veden väreilyä mukavasti esille.
"Oikeat" kuuvalot tulevat lähiaikoina, nyt kuuvaloa leikkii spotit katossa.
ALLAS
ALLAS
ALLAS
FISUT
FISUT
FISUT
FISUT
Tuossa on muutama kuva..Ja projekti jalustaa lukuunottamatta valmis.
Hieman kasvoi projekti siitä mitä suunnittelin, mutta ihan hyvä tuo on.
Ehkäpä se monimetalli olisi vielä pikantti lisä, sillä kun saa sitä veden väreilyä mukavasti esille.
"Oikeat" kuuvalot tulevat lähiaikoina, nyt kuuvaloa leikkii spotit katossa.
ALLAS
ALLAS
ALLAS
FISUT
FISUT
FISUT
FISUT
Upea tuo tausta, harmittaa kun en ole itse tajunnut että saa valmiina tuollaisia! Sitten joskus vielä!!
Tuo 'myönnytys' on muuten aivan hirveä... ;P
Meinaatko kasvillisuutta lisätä? Olen jotenkin ajatellut että kiekot olisi arkoja kaloja, mutta ilmeisesti pitävät aukeastakin? Onko kuuvalo ihan omaksi iloksi vai onko sillä jokin suurempi merkitys?
Tuo 'myönnytys' on muuten aivan hirveä... ;P
Meinaatko kasvillisuutta lisätä? Olen jotenkin ajatellut että kiekot olisi arkoja kaloja, mutta ilmeisesti pitävät aukeastakin? Onko kuuvalo ihan omaksi iloksi vai onko sillä jokin suurempi merkitys?