80l Lisää kaloja?
Valvoja: Moderaattorit
80l Lisää kaloja?
Elikkä hommasin 80l akvaarion, ja siirsin sinne 40l kasvit sorat ja suodattimen. Mulla on siellä 11 neontetraa ja 2 partamonnia. Voisiko sinne vielä jotakin kaloja ottaa? Ph: n. 6.5-7 Lämpötila 24-25.
Joo elikkä kaikkia kaloja saa ehdotella.
ja mitään rapuja tai muita äyriäisiä en sinne huoli.
Ps:Kiitos jo etukäteen asiallisista vastauksista.
Joo elikkä kaikkia kaloja saa ehdotella.
ja mitään rapuja tai muita äyriäisiä en sinne huoli.
Ps:Kiitos jo etukäteen asiallisista vastauksista.
-
muuriset
- Junior Member

- Sukupuoli: Mies
- Viesti:
Aika ahtaaks käy
Ei kannata kyllä enää mitään hommata. Ja jos voisit nuo partiksetkin vaihtaa joihinkin pienempikasvuisiin, esim kuparimonnisiin.
Opin jo aikapäiviä sitten, ettei kannata hukata aikaa pyrkimällä saamaan muita vakuuttuneiksi
Kuinka kauan kestää että Partis on kasvanut aikuismittaan? Tai täysikasvuiseksi? Minulla on kyllä suunnitelmissa että ostan keväämmällä yli 150l akvaarion joten voisivatkohan nuo partikseni majailla 80l akvaariossani siihen saakka että hankin isomman akvan? Toinen
(paula) partamonni on noin 5cm pitkä ja toinen (sintti) on noin 2cm pitkä. Suluissa niiden nimet
(paula) partamonni on noin 5cm pitkä ja toinen (sintti) on noin 2cm pitkä. Suluissa niiden nimet
Kyllä nuo mun mielestä voivat asustella siihen asti nykyisessä, kunnes ostat isomman akvaarion.-Ville- kirjoitti:Minulla on kyllä suunnitelmissa että ostan keväämmällä yli 150l akvaarion joten voisivatkohan nuo partikseni majailla 80l akvaariossani siihen saakka että hankin isomman akvan?
Ihanat nimet muuten noilla partiksilla (varsinkin tuo sintti)
It's true, we're all a little insane.
-
JukkaV
- Advanced Member

- Akvaarioseurat: Turun akvaarioystävät
- Sukupuoli: Mies
- Viesti:
Toki voivat asua. 80 litran altaaseen sopii partamonnikaksikko ihan hyvin mielestäni. 150 litraa toki vaikuttaa paremmalta. Jos jotakin haluat lisää, niin 4 kirsikkabarbia sopisi...
Erityiskiinnostuksen kohteena harvinaisemmat synnyttävät hammaskarpit (tällä hetkellä kääpiö-, metalli- ja sirppihammaskarppeja ja seepralimioita) ja monniset (tällä hetkellä mustaselkä-, panda-, pikku-, sihti- ja somamonnisia).
Puolet puolet menetelmä on hankala, tahtovat mennä sekaisin. Tai.. jos järjestät jonkinlaiset "raja-aidat" jotka pitää ne erillään. Meidän partis on muuten Antero (nimi tulee Monni-nimiseltä paikalliselta kauppiaalta) Se on ollut meillä noin 4 vuotta ja pituutta on noin 10 senttiä. Tämä ukko on ison poikaspesueen isä, joten monniesi on hyvä olla eri sukupuolta...