Partamonnien kutukäytös/sukupuolet

Monnit, nuoliaiset ja muut pohjalla elävät kalat.

Valvoja: Moderaattorit

kylpyankka
Advanced Member
Advanced Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kylpyankka »

Lisa kirjoitti:Partiksilla on jotenkin niin hyvät naamat, tuommoiset rumat mutta kauniit :)
Aivan! :) En alkuun tykännyt poikapuolisista partiksista yhtään niin paljon kuin tytöistä, mutta on nuo kyllä aikasen symppiksiä otuksia. Kumpainenkin omia pikku persooniaan. :mrgreen:
kylpyankka
Advanced Member
Advanced Member
Viesti:

En taas ymmärrä noita partiksia. Jonna (eli se parrakkaampi tapaus) makoili tänään yhdellä kannossa olevan luolan suuaukolla ja leyhytteli eviään. Eikös nuo sitä tee, jos poikasia (/kutua) hoitavat? Kun se lähti syömään, kurkkasin taskulampun kanssa luolaan eikä siellä mitään näyttäisi olevan. Se kyllä tykkää sielä luolassa usein tonkia ja olla, mutta kyllä se sieltä pois tulee jos on ruokaa tarjolla ja muutenkin paljon matkailee ympäri akvaariota.

Meinaskohan Jonna vaan, että jos mulla olisi tyttöystävä niin tähän mä sen kanssa tekisin poikaset ja tälleen mä niitä sitten löyhyttelisin? :P
kylpyankka
Advanced Member
Advanced Member
Viesti:

Kuva
Väittävät etten ole naisellinen..

:mrgreen:
nellie
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja nellie »

Ompa hienoja kuvia partiksista :) Itse en ole saanut edelleenkään yhtään viisaan näköistä kuvaa partispojistani, joita minulla on kaksi :P Maanantaina niille muuttikin kilpailija piiloutumisessa, nimittäin helmivampyyripleko (aivan iiiihana! :mrgreen: )
Aquastus
Junior Member
Junior Member
Sukupuoli: Mies

Viesti Kirjoittaja Aquastus »

Mulla on kaksi partista samassa altaassa ja mitä ilmeisimmin tytsi ja poitsu. Poikasia ei vaan ole näkynyt vaikka kutupuuhista olen kerran yllättänyt itse teosta. Liekö syynä kierteissarvikotilot, jotka syövät kudun jos kiinni pääsevät vai avaimet, joiden olen joskus kuullut olevan aika tehokkaita partisten poikasten popsijoita? :twisted:
kylpyankka
Advanced Member
Advanced Member
Viesti:

nellie kirjoitti:Ompa hienoja kuvia partiksista :)
Kiitos. :) Nuo partikset ovat minun mielestäni helpoin kohde kuvata, kun ovat sentäs toisinaan paikallaankin toisin kuin tetrat ja monniset.
*Viltzu*
Senior Member
Senior Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja *Viltzu* »

Meidän 7 senttiselle (sain juuri äsken mitattua kun imutteli etulasissa) partiksenalulle näkyy myös kasvaneen pari pikkuriikkistä parranhaiventa. Saapi nyt nähdä onko se sitten koiras vai naaras, pikkuisen toivoisin sen olevan tyttö. Sitten voisi nimittäin ottaa myöhemmin ja tilan salliessa vaikka toisenkin partasudin.
Majqua
Senior Member
Senior Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Majqua »

Kylpyankka, onko kummallakin nyt noin upeat parrat?
kylpyankka
Advanced Member
Advanced Member
Viesti:

Majqua kirjoitti:Kylpyankka, onko kummallakin nyt noin upeat parrat?
Juuh. :) Toisella ei ihan noin komia parta ole kuin kuvassa, mutta ihan kiitettävät haivenet silläkin. Onneksi oli sitten kunnolla huonoa tuuria ja kumpikin oli 'väärää' sukupuolta, etteivät poikasia ala tehtailla.

Edelleen ottavat välillä yhteen, lähinnä tuo muhkeapartaisempi ajaa toisen pois ruokapaikalta tai muuten vaan jahtailee. Ei kuitenkaan jatkuvasti, joten en vielä ole kauhian huolissani.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Monnit ja nuoliaiset”