Kun te muut tiedätte kiekoista niin paljon, niin voisitteko kertoa niistä tärkeimpiä asioita? Esim. onko hoitaminen tarkkaa ja onko ne herkkiä?
Kiekoista
Valvoja: Moderaattorit
Terve kaikki,
Viljellyt kiekkokalat eivät ole kovinkaan herkkiä eikä niiden hoitaminen ole tavattoman vaikeaa, mutta kannattaa silti olla tarkkana ja tutustua vaatimuksiin.
Veden laatu ja ruokinta ovat jonkin verran tarkempia kuin monilla kaloilla, mutta kannattaa lukea tätä palstaa.
T. KS
Viljellyt kiekkokalat eivät ole kovinkaan herkkiä eikä niiden hoitaminen ole tavattoman vaikeaa, mutta kannattaa silti olla tarkkana ja tutustua vaatimuksiin.
Veden laatu ja ruokinta ovat jonkin verran tarkempia kuin monilla kaloilla, mutta kannattaa lukea tätä palstaa.
T. KS
"Kyllä pH on saatava nollaan!"
Tuo todella kannattaa, että lukee ajatuksen kanssa asiat pariin kertaan läpi ja jos jokin tietty asia jää vaivaamaan niin olen huomannut, että kysyy vaikka yv:nä rohkeasti ja asiallisesti niin eiköhän aina apua saa
Itsekkin olen aloitteleva kiekkoharrastaja ja olen nyt muutaman viikon kerännyt kiekoista tietoa ja ei se nyt niin vaikealta vaikuta kunhan perusasiat on hanskassa. Lukeminen kannattaa