Kiekoista

Kiekkokalojen hoito, ongelmat ym.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
juulija
Starting Member
Starting Member

Kiekoista

Viesti Kirjoittaja juulija »

Moi! :mrgreen:
Kun te muut tiedätte kiekoista niin paljon, niin voisitteko kertoa niistä tärkeimpiä asioita? Esim. onko hoitaminen tarkkaa ja onko ne herkkiä? :roll:
aquasol
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja aquasol »

Lueskelepa aluksi nämä kiekkokaloista käydyt keskustelut sekä yläreunassa olevista artikkeleista kiekkoja koskevat jutut. Ja kun ne on kahlattu läpi lisää löytyy Googlella. Tässä kohtaa pakko lainata erästä tämän foorumin käyttäjää: "haku on ystäväsi!
kimmoks67
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja kimmoks67 »

Terve kaikki,

Viljellyt kiekkokalat eivät ole kovinkaan herkkiä eikä niiden hoitaminen ole tavattoman vaikeaa, mutta kannattaa silti olla tarkkana ja tutustua vaatimuksiin.

Veden laatu ja ruokinta ovat jonkin verran tarkempia kuin monilla kaloilla, mutta kannattaa lukea tätä palstaa.

T. KS
"Kyllä pH on saatava nollaan!"
haukka
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja haukka »

Tuo todella kannattaa, että lukee ajatuksen kanssa asiat pariin kertaan läpi ja jos jokin tietty asia jää vaivaamaan niin olen huomannut, että kysyy vaikka yv:nä rohkeasti ja asiallisesti niin eiköhän aina apua saa [;)] Itsekkin olen aloitteleva kiekkoharrastaja ja olen nyt muutaman viikon kerännyt kiekoista tietoa ja ei se nyt niin vaikealta vaikuta kunhan perusasiat on hanskassa. Lukeminen kannattaa :mrgreen:
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Kiekkokalat”