Kysymyksiä kaloista. Apua tarvitaan todella kipeästi!
Valvoja: Moderaattorit
-
- Starting Member
Kysymyksiä kaloista. Apua tarvitaan todella kipeästi!
Mulla on akvaario 40l. Se on aina ollut mun unelma! Tiedättekö te? Sellanen suuri unelma mistä näkee päiväunia
Mä oon käyny pienestä pitäen akvaarioliikkeissä. Ja kalastus ja kalan maku on lähellä sydäntä. Mulla kun ei siellä akvaariossa (joka muuten on mökissä, joka on järven rannalla, josta saa tosi hyvin kalaa!) kaloja, niin mites on kun se haju? Haiseeko ne joltakin kun en mä viittis oikeen mökkeilyä pilata sen hajun takii. Mun mummollakin on kaloja ja ne varmaan kuolee kohta. Se on joku 40l kans ja se laittaa sinne aina joka päivä n. tunnin välein teelusikallisen ruokaa ja sit siel on aika paljon kaloja, varmaan joku 20. Ja sit se sano et se haluis joskus syödä niitä. Se mummo muuten tekee hyvii kalapuikkojakin. Niin asiasta stereoihin. Eikö oliskin aika kiva jos ottais sinne vaikka pari kultakalaa vai tarviiko ne parven vai mitä?

Pidän kalapuikoista. Syön paljon ja olen siksi isokokoinen
Pitäydy onkimaan ahvenia ja paistamaan kalapuikkoja. Kun mummosi on syönyt kalat omasta akvaariostaan, voi sen akvan tyhjentää ja laittaa sinne vaikka kaktuksia kasvamaan. Ne ei haise ja jos sinä käyt omalla mökillä vain viikonloppuisin ja lomilla niin kaktukset saattavat jopa säilyä hengissä sinullakin. Jos kaloja sinne mökille haluat niin osta muovisia, ominaisuudet on vielä paremmat kuin kaktuksilla. Huono provo...
-
- Junior Member
-
- Starting Member
-
- Member
- Akvaarioseurat: HAS
- Sukupuoli: Nainen
Tämmöiset typerät provot pilaa aloittelijoiden mahdollisuuden saada asiallisia vastauksia. Jos olet tosissasi viestiesi kanssa niin lue ensin vähän ja kirjota sitten vasta.Kalapuikkonen kirjoitti:Erittäin ystävällistä porukkaa täällä! Mä vaan halusin neuvoja ja kaikki hyökkää päälle ja nauraa! Erittäin ystävällistä ja uusiin iloisesti suhtautuvaa porukkaa!
In all venues there are two types of people, those who "do" and those who complain about those who do.
Ok.Jos kalojen kriteereinä on niiden syöminen sitten tulevaisuudessa,voisit tuohon altaaseen laittaa vaikka 3-4 paketillista kalapuikkoja.Kun himo iskee ei tarvitse kuin iskeä pannulle ja nauttia.Kinaa kalapuikkojen kesken tuskin tulee,vaikka laittaisitkin hiukan enemmän.Saat kunnon parven ja kaunista oranssia väriä.Hajusta en menisi vannomaan,mutta jos jollakin on kokemusta voi varmaankin kertoa tarkemmin
?
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
"Olisinpa tikka! Saisin elantoni hakkaamalla päätä puuhun."
-
- Starting Member
http://laura.varusteleka.fi/kalat.php?nayta=21 kultakalasta
Jatkossa isot alkukirjaimet ja kirjoitusasu muutenkin kohdalleen niin saa välteltyä trolli-epäilyjä.
Jatkossa isot alkukirjaimet ja kirjoitusasu muutenkin kohdalleen niin saa välteltyä trolli-epäilyjä.
Altaista, kaloista ym. löytyy paljon tietoa Alkeet-osiosta. Sinne katselemaan niin saat hyvän peruskuvan. 40 litraa on auttamattomasti liian pieni jatkuvaksi asunnoksi oikeastaan kaikille kaloille. Yksi taistelukalakoiras ja parit leväkatkaravut ja se on täynnä.
Eikä kuulosta kovin asialliselta eikä vitsikkäältäkään tuo mummon kalojensyöntialukkuus saatikka sitten hajuhaittakommentti. No onhan noita erilaisia huumorintajuja, mutta ei ainakaan mua naurattanut missään kohtaa. Täällä vastataan epäasiallisiin kysymyksiin ihan yhtä epäasiallisesti...
Muutoin tervetuloa foorumiin!
Edit: Pari asiatonta viestiä poistettu lopusta. Jos ei ole mitään rakentavaa sanottavaa, voi mielummin keskittyä muihin aiheisiin. -Skroik-
Eikä kuulosta kovin asialliselta eikä vitsikkäältäkään tuo mummon kalojensyöntialukkuus saatikka sitten hajuhaittakommentti. No onhan noita erilaisia huumorintajuja, mutta ei ainakaan mua naurattanut missään kohtaa. Täällä vastataan epäasiallisiin kysymyksiin ihan yhtä epäasiallisesti...
Muutoin tervetuloa foorumiin!
Edit: Pari asiatonta viestiä poistettu lopusta. Jos ei ole mitään rakentavaa sanottavaa, voi mielummin keskittyä muihin aiheisiin. -Skroik-