Heijastimia lisäämään valoa
Valvoja: Moderaattorit
-
- Advanced Member
- Sukupuoli: Nainen
Heijastimia lisäämään valoa
Mulla on 200 litrainen allas, jossa on kaksi 30 watin loisteputkea. Vedensuosikki vaatisi ehkä lisää valoa. Haluaisinkin nähdä kuvia ratkaisuistanne lisätä olemassaolevaa valomäärää.
Foliovuorauksesta olen kyllä kuullut.
Foliovuorauksesta olen kyllä kuullut.
"Sä pärjäät, sä pärjäät aina"
-
- Member
Huh, miten halpaa. Meilläpäin sähkötarvikeliikkeessä pyysivät 16e/kpl 150 cm pitkistä heijastimista.SonjaSelena kirjoitti:Me ostimme alumiiniheijastimia (niitä ohita, alumiinilevustä taivutettuja kouruja, joita ihan oikeasti on valaisimissa, niitä peilipintaisia) jostain valaisinliikkeestä. Pyysivät noin 120cm? pitkistä, leveistä heijastimista euron kappale...
-
- Member
-
- Member
Tästä heijastinasiasta minäkin aiemmin kyselin ja ostin tuota alumiiniteippiä. Kiitos vain neuvoista kaikille näin jälkikäteen!anelma kirjoitti:Eihän tuo alumiiniteippi varmaan yhtä hyvin heijasta kuin kaupalliset, mutta kyllä akvaario on huomattavasti valoisampi nyt. Hyvin on teippi pysynyt ainakin toistaiseksi. Tein sen pari viikkoa sitten, joten en tiedä lähteekö huitelemaan vanhetessaan.

Se toimii hyvin, paitsi menee liimatessa helposti rypyille

-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: TAS
Tuli oikosulkuja en muista liikkee nimeä, mutta se sijaitsee kuitenkin Tampereen lija-autoasemaa vastapäätä olevassa talossa.. Samassa talossa on joku pieni baari kulmassa.. No kirjaan sen liikkeen nimen tähän myöhemmin jahka se tulee mieleen..corto kirjoitti:Selasin vanhoja keskusteluja ja rupesi kiinnostamaan, että jos ostit Tampereelta nuo heijastimet niin mistä liikkeestä?