Haaste kaikille AW:n käyttäjille
Valvoja: Moderaattorit
Haaste kaikille AW:n käyttäjille
Niin moni aloittelija kompastuu jo heti alkuunsa kun ei kirjastosta eikä edes akvaarioliikkeen myyjiltä (paria poikkeusta lukuunottamatta) saa oikeaa ajantasalla olevaa tietoa.
Saakos AW:tä "mainostaa"? Jos pyydettäisi kukin oman kaupunkinsa akvaarioliikkeistä että antaisivat akvaristeille vinkin käydä näillä sivuilla. Esim nyt saan joka kala-ostoksen mukaan monisteen kalojen totuttamisesta=siirrosta. Samalla rutiinilla www-osoite? Tai ikkunaan/oveen. Paras tietysti puhumalla myös mainita.
Näin saataisiin paljon nk aloittelijan kömmähdyksiä ja samalla turhia kalakohtaloita vähennettyä.
Saakos AW:tä "mainostaa"? Jos pyydettäisi kukin oman kaupunkinsa akvaarioliikkeistä että antaisivat akvaristeille vinkin käydä näillä sivuilla. Esim nyt saan joka kala-ostoksen mukaan monisteen kalojen totuttamisesta=siirrosta. Samalla rutiinilla www-osoite? Tai ikkunaan/oveen. Paras tietysti puhumalla myös mainita.
Näin saataisiin paljon nk aloittelijan kömmähdyksiä ja samalla turhia kalakohtaloita vähennettyä.
"Ostetaan sit rapuja, ja juksataan mummolle ettei meillä ole haavia, niin se ei voi syödä niitä" SANNA 4-v
Jns
Minä ainakin voin asiasta mainita paikalliselle myyjälle (lemmikkikeskus) asiasta. Huomenna on käyntiä kyseisessä putiikissa ihan muissa asioissa.
Joten tuo asia hoitunee samalla.
Joten tuo asia hoitunee samalla.
Suomalainen sotilas ei peräänny, kääntyy vain 180 astetta ja jatkaa matkaansa!
-
- Elite Member
- Sukupuoli: Nainen
Kaunis ajatus, mutta...
Vain valistuneimmat lemmikkieläinkauppiaat haluavat oman ammattitaitonsa kyseenalaistettavan ja kauppiaan kannalta palsta jossa suositellaan avoimesti tuotteiden tilaamista saksasta ja neuvotaan tekemään kaikki itse, tuskin saa kovin lämmintä vastaanottoa.
Vain valistuneimmat lemmikkieläinkauppiaat haluavat oman ammattitaitonsa kyseenalaistettavan ja kauppiaan kannalta palsta jossa suositellaan avoimesti tuotteiden tilaamista saksasta ja neuvotaan tekemään kaikki itse, tuskin saa kovin lämmintä vastaanottoa.
En käy enää juurikaan foorumilla. Yhteydenotot tärkeissä asioissa: riesale@hotmail.com En vastaile yksityisesti tuleviin kalasto-, tauti- ymv. kyselyihin.
Meidän eläinkaupassa on ilmoitustaululla ilmoitus tästä sivusta. Kylläkin samalla on maininta meidän "akvaarioseurasta"
Olemme ilmeisesti saaneet ilmoituksen avulla tänne kaksi henkilöä(?) ja ainakin kymmenen on tietoinen sivustosta. Ovat ottaneet osoitteen joka oli siinä revittävissä.
Tässä on tosiaan ideaa laittaa ilmoitustaulelle ja kannustan teitä. Kauppialle ei tartte sanoa mitään jos ei sitä kiinnosta.

Olemme ilmeisesti saaneet ilmoituksen avulla tänne kaksi henkilöä(?) ja ainakin kymmenen on tietoinen sivustosta. Ovat ottaneet osoitteen joka oli siinä revittävissä.
Tässä on tosiaan ideaa laittaa ilmoitustaulelle ja kannustan teitä. Kauppialle ei tartte sanoa mitään jos ei sitä kiinnosta.
Jokainenhan varmaan voi laittaa omalle sivulleen linkin tänne. Ja uskoisin, että jos kauniisti kysyy luvan ylläpidolta, niin myöskin tuota logoa voisi lainata linkitykseen, ja näin saada enemmän huomioita asialle.totoro kirjoitti:Itse löysin tänne sivuille tuolloin kun AW:ta mainostettiin suomi24.fi:n sivuilla... Eikö jollekkin internet-sivulle voisi laittaa mainosta?
Tai voisihan ylläpito tehdä kenties valmiita bannereita, jotka saisi selposti, vain sen koodin kopioimalla sivulle?
-
- Elite Member
- Akvaarioseurat: TAS
Tuollainen "logo" mun saitilta ainakin löytyy. Kopioituna ihan Webin sivuilta.maspe kirjoitti:Tai voisihan ylläpito tehdä kenties valmiita bannereita, jotka saisi selposti, vain sen koodin kopioimalla sivulle?
Toki kysyin ensin luvan käyttöön (muistaakseni).

Esim. Tanpereen Akvaarioseuran sivuilta löytyy tällainen, sivun väriin sopiva:

Itse näin yhdessä akvaariokirjassa osassa "WWW-sivuja" AW:n osoitteen. Oli siellä muitakin osoitteita kuten www.aquahoito.info
-
- Imperaattori
- Akvaarioseurat: HAF, HAS, TAS, TAY
- Sukupuoli: Mies
- Viesti:
-
- Elite Senior Member
- Akvaarioseurat: HAS, Ciklidistit,
- Viesti:
Ihan vain silkkaa uteliaisuutta: missä kirjassa?SnowBear* kirjoitti:Itse näin yhdessä akvaariokirjassa osassa "WWW-sivuja" AW:n osoitteen. Oli siellä muitakin osoitteita kuten www.aquahoito.info

Sivuillani voi jo olla vastaus kysymykseesi:
http://www.aquahoito.info/suomi/sivuni.php
jo yli 15000 kirjoittamaani viestiä täällä.
Peter Beckin Akvaariokäsikirja (kustantaja Karisto)jarvij kirjoitti:Ihan vain silkkaa uteliaisuutta: missä kirjassa?SnowBear* kirjoitti:Itse näin yhdessä akvaariokirjassa osassa "WWW-sivuja" AW:n osoitteen. Oli siellä muitakin osoitteita kuten www.aquahoito.info
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
-
- Elite Senior Member
- Akvaarioseurat: HAS, Ciklidistit,
- Viesti:
Kiitos tiedosta!SnowBear* kirjoitti:Peter Beckin Akvaariokäsikirja (kustantaja Karisto)jarvij kirjoitti:Ihan vain silkkaa uteliaisuutta: missä kirjassa?SnowBear* kirjoitti:Itse näin yhdessä akvaariokirjassa osassa "WWW-sivuja" AW:n osoitteen. Oli siellä muitakin osoitteita kuten www.aquahoito.info
Sivuillani voi jo olla vastaus kysymykseesi:
-
- Elite Member
- Akvaarioseurat: LAS
- Viesti:
Kunhan nyt KLAS ry saa tehtyä aloittelijan oppaansa... Siis lyhyt lehtinen jossa perustietoa akvaarioista. Että olisi kauppiailla muutakin antaa kuin brand X:n mainos. Joka ongelma korjaantuu kun laitat akvaarioon tököttiä X eikä sitä tarvitsekkaan siivota ikinä
Aloittelijan lehtiseen tullee takasivulle nettiosoitteita. A-W lienee listan eka, ihan aakkosjärjestyksessä

Aloittelijan lehtiseen tullee takasivulle nettiosoitteita. A-W lienee listan eka, ihan aakkosjärjestyksessä

1-2-3 sydäntä särkyy , vielä löytyy se joka ehjänä säilyy
ehdin myöhemmin viettää aamuni jonkun kylkiluuhun kasvaneena.
Kun herään laivat on lähteneet, kortti kuivuu ja junia ei mee.
Laiturilta tuuli vie pois nekin jotka ei kelvanneet
ehdin myöhemmin viettää aamuni jonkun kylkiluuhun kasvaneena.
Kun herään laivat on lähteneet, kortti kuivuu ja junia ei mee.
Laiturilta tuuli vie pois nekin jotka ei kelvanneet