"Perhonen"
Valvoja: Moderaattorit
"Perhonen"
Kuka osaisi kertoa, onko perhoskirjopariskunta sopiva seuralainen 30 tetran kanssa? 

-
- Elite Member
- Akvaarioseurat: LAS
- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Riippunee tetrasta, altaan koosta, muusta kalastosta, altaan vesiarvoista (lämpötila) jne... Monta, monta kysymystä 

1-2-3 sydäntä särkyy , vielä löytyy se joka ehjänä säilyy
ehdin myöhemmin viettää aamuni jonkun kylkiluuhun kasvaneena.
Kun herään laivat on lähteneet, kortti kuivuu ja junia ei mee.
Laiturilta tuuli vie pois nekin jotka ei kelvanneet
ehdin myöhemmin viettää aamuni jonkun kylkiluuhun kasvaneena.
Kun herään laivat on lähteneet, kortti kuivuu ja junia ei mee.
Laiturilta tuuli vie pois nekin jotka ei kelvanneet
-
- Katalysaattori
- Viesti:
Re: "Perhonen"
Aika olemattomilla tiedoilla pitäisi pystyä vastaamaan. Noh, tässä tulee pieni esimerkki: otetaan vaikkapa 200-250 litrainen akvaario, joka täytetään happamalla, pehmeällä & lämpimällä vedellä. Sisustukseen runsaasti kiviä, juurakoita sekä rehupuskia. Tarpeen on myös hyvä suodatus, säännölliset vedenvaihdot (puolet vedestä pois kerran viikossa, tilalle tuoretta) ja monipuolinen ruokinta (sisältäen myös eläviä sekä pakasteöttiäisiä, esim. torvimatoja, survaria). Kalastoksi pariskunta perhoskirjoahvenia, 30 kardinaalitetraa + parvi katinkultamonneja.Carloff kirjoitti:Kuka osaisi kertoa onko perhoskirjo pariskunta sopiva seuralainen 30 tetran kanssa?
Vaan onkohan tuosta mitään apua?

Kun syö kylliksensä, ajattelee sivistyneesti ja ihmeen hienosti monesta asiasta.
epävarma vastaus
Oon samaa mieltä kun Adrianna. Mulla itellä on avainkirjoahvenia, ne on kyllä vähän helpompia kaloja, mutta jos mun tiedot yhtään pitää paikkaansa, niin hankisin niille kaveriksi musta-aavetetroja. En tiedä, voin olla väärässäkinAdrianna kirjoitti:Riippunee tetrasta, altaan koosta, muusta kalastosta, altaan vesiarvoista (lämpötila) jne... Monta, monta kysymystä

-
- Katalysaattori
- Viesti:
Re: epävarma vastaus
Siis perhosaffenoille seuraksi musta-aaveita?karhjo43 kirjoitti:Mulla itellä on avainkirjoahvenia, ne on kyllä vähän helpompia kaloja, mutta jos mun tiedot yhtään pitää paikkaansa, niin hankisin niille kaveriksi musta-aavetetroja. En tiedä, voin olla väärässäkin
Kun syö kylliksensä, ajattelee sivistyneesti ja ihmeen hienosti monesta asiasta.