"Perhonen"

Kirjoahventen hoito, ongelmat ym.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Carloff
Starting Member
Starting Member

"Perhonen"

Viesti Kirjoittaja Carloff »

Kuka osaisi kertoa, onko perhoskirjopariskunta sopiva seuralainen 30 tetran kanssa? :|
Adrianna
Elite Member
Elite Member
Akvaarioseurat: LAS
Sukupuoli: Nainen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Adrianna »

Riippunee tetrasta, altaan koosta, muusta kalastosta, altaan vesiarvoista (lämpötila) jne... Monta, monta kysymystä :mrgreen:
1-2-3 sydäntä särkyy , vielä löytyy se joka ehjänä säilyy
ehdin myöhemmin viettää aamuni jonkun kylkiluuhun kasvaneena.
Kun herään laivat on lähteneet, kortti kuivuu ja junia ei mee.
Laiturilta tuuli vie pois nekin jotka ei kelvanneet
Lisa
Katalysaattori
Katalysaattori
Viesti:

Re: "Perhonen"

Viesti Kirjoittaja Lisa »

Carloff kirjoitti:Kuka osaisi kertoa onko perhoskirjo pariskunta sopiva seuralainen 30 tetran kanssa?
Aika olemattomilla tiedoilla pitäisi pystyä vastaamaan. Noh, tässä tulee pieni esimerkki: otetaan vaikkapa 200-250 litrainen akvaario, joka täytetään happamalla, pehmeällä & lämpimällä vedellä. Sisustukseen runsaasti kiviä, juurakoita sekä rehupuskia. Tarpeen on myös hyvä suodatus, säännölliset vedenvaihdot (puolet vedestä pois kerran viikossa, tilalle tuoretta) ja monipuolinen ruokinta (sisältäen myös eläviä sekä pakasteöttiäisiä, esim. torvimatoja, survaria). Kalastoksi pariskunta perhoskirjoahvenia, 30 kardinaalitetraa + parvi katinkultamonneja.

Vaan onkohan tuosta mitään apua? :o
Kun syö kylliksensä, ajattelee sivistyneesti ja ihmeen hienosti monesta asiasta.
karhjo43
Junior Member
Junior Member

epävarma vastaus

Viesti Kirjoittaja karhjo43 »

Adrianna kirjoitti:Riippunee tetrasta, altaan koosta, muusta kalastosta, altaan vesiarvoista (lämpötila) jne... Monta, monta kysymystä :mrgreen:
Oon samaa mieltä kun Adrianna. Mulla itellä on avainkirjoahvenia, ne on kyllä vähän helpompia kaloja, mutta jos mun tiedot yhtään pitää paikkaansa, niin hankisin niille kaveriksi musta-aavetetroja. En tiedä, voin olla väärässäkin :)
Lisa
Katalysaattori
Katalysaattori
Viesti:

Re: epävarma vastaus

Viesti Kirjoittaja Lisa »

karhjo43 kirjoitti:Mulla itellä on avainkirjoahvenia, ne on kyllä vähän helpompia kaloja, mutta jos mun tiedot yhtään pitää paikkaansa, niin hankisin niille kaveriksi musta-aavetetroja. En tiedä, voin olla väärässäkin
Siis perhosaffenoille seuraksi musta-aaveita?
Kun syö kylliksensä, ajattelee sivistyneesti ja ihmeen hienosti monesta asiasta.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Kirjoahvenet”