45l akvan ilmotuksesta, että "Allas on siisti eikä vuoda. Hyvä purkki
kidutukseen ja karanteenialtaaksi. "
Oli siis kyse kudetuksesta

Onko muilla hauskoja lukemisvirheitä sattunut?
Valvoja: Moderaattorit
Samma härYanna kirjoitti:Minulle taas nimimerkki Antihero on ihan mahdoton lukea oikein, siitä tulee aina ensin Antihetero![]()
Yanna
No jos lukihäiriö työpaikalla selvästi vaikeuttaa töitä, aiheuttaa virheitä tms., eikö muiden ole melkein pakko (ellei peräti velvollisuus) jossain vaiheessa hienovaraisesti asiasta mainita? Eiköhän pahasti lukihäiriöinen tiedosta oman "vaivansa", koska kyllähän niihin puututaan jo koulussa. Toisaalta, en minäkään kehtaisi olla ensimmäisenä huomauttelemassa...avain kirjoitti:Meillä töissä oli yksi tyyppi jonka epäilen oikeasti kärsivän jonkin sortin lukihäiriöstä. Kun luetteli sille puhelinnumeron niin aina jotkin numerot vaihtoivat paikkaa. Samoin sähköpostiosoitteen kirjoittamisessa tuli aina jokin moka... ja miten sitten sellaiselle ihmiselle voi huomauttaa asiasta, kun luulen, ettei itse henkilö asiaa ole huomannut?!?
Vähän menee taas OT, mutta kerronpa kuitenkin;Jouko kirjoitti: Muuten ei odotusajat täsmänneet mitenkään
Lukaisin tuossa äsken samaa otsikkoa. Ensi vilkaisulla:"Erotiikkatamponeista" Meni viitisen sekuntia ennen kuin aloin ihmetellä, joten vilkaisin uudestaan. "Elektroniikkatamponeista". Jälleen muutaman sekunnin vajotustauko, sitten reaktio:"Siis mitä helv?", jonka jälkeen luin ehkä sen otsikon ihan oikein... Oliskohan aika mennä nukkumaanvimpula kirjoitti:Lukaisimpa tuossa äsken hätäisesti että "Erotiikkakomponenteistä" ja piti palata takaisin että mitäs hittoa.. Eipä mitenkään järkeenkäypä lause näin kun uudelleen ajattelee, tai sitten se on vaan se "puhe mistä puute"