Taistoja 240 litraiseen?
Valvoja: Moderaattorit
Taistoja 240 litraiseen?
Heippa! Mulla olisi 240 litrainen akva, joka tarvitsisi vähän uudistusta. Kalat mitkä tuli sen mukana on tutun, joten kun saan päätökseni tehtyä siitä, että kehtaan viedä tuttavan kalat jonnekin, niin olen monen kala kaveri vaihtoehdon seassa myös miettinyt taistoja. Mulla on joku kaukainen kuva lapsuudesta, että meillä oli taisto ja se oli yksin koska sille ei voinut muka hankkia kaveria. Mutta millainen taisto on? Voiko esim. tämän kokoiseen akvaan laittaa vaikka haaremin tyyliin yksi koiras + kaksi naarasta vai millainen porukka sinne mahtuisi? Vai voiko porukkana laittaa ollenkaan?
-
- Katalysaattori
- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Re: Taistoja 240 litraiseen?
Hyvin mahtuisi vaikkapa yksi herra ja hänelle kolme, neljä morsiota. Luonteita on vaikea ennustaa etukäteen, mutta runsaalla kasvillisuudella luot ainakin näköesteitä ja viihtyisämmät olot. Jotkut taistot eivät tule toimeen kenenkään kanssa, hyvä jos itsensä, mutta toiset ottavat mukavan lungisti. Taistelunaikkoset tulevat yleensä paremmin toimeen keskenään, kun ne ovat siskoksiaDiscus kirjoitti:Voiko esim. tämän kokoiseen akvaan laittaa vaikka haaremin tyyliin yksi koiras + kaksi naarasta vai millainen porukka sinne mahtuisi? Vai voiko porukkana laittaa ollenkaan?

Kun syö kylliksensä, ajattelee sivistyneesti ja ihmeen hienosti monesta asiasta.